• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Jer-81

  1. Jer-81

    De Maffe Magiërs is opzoek naar actieve spelers

    Inmiddels nog plek voor 5 actieve leden!
  2. Jer-81

    BroederSchap: "De Maffe Magiërs" zoekt nog een aantal spelers.

    Inmiddels nog maar plek voor 2 nieuwe leden.
  3. Jer-81

    BroederSchap: "De Maffe Magiërs" zoekt nog een aantal spelers.

    1 plekje is gevuld, maar helaas is er nog een gezin dat gaat stoppen. Hierdoor komen er nog 3 plekken vrij, wat een totaal oplevert van 5 beschikbare plaatsen! Wekelijks behalen we de 10 kistjes. (En dus een blauwdruk) De toren mag naar eigen inzicht gespeeld worden. (Géén verplichtingen)...
  4. Jer-81

    BroederSchap: "De Maffe Magiërs" zoekt nog een aantal spelers.

    We hebben na een beste poos, weer 3 plekken beschikbaar! Wekelijks behalen we de 10 kistjes. (En dus een blauwdruk) De toren mag naar eigen inzicht gespeeld worden. (Géén verplichtingen) Indien je meespeelt in het toernooi, dan ook minimaal 660 punten, om op die manier het mee snoepen, van...
  5. Jer-81

    De Maffe Magiërs is opzoek naar actieve spelers

    We hebben inmiddels 7 plekken beschikbaar! Stuur gerust even een bericht en meld je aan!
  6. Jer-81

    De Maffe Magiërs is opzoek naar actieve spelers

    Momenteel zitten we VOL
  7. Jer-81

    De Maffe Magiërs is opzoek naar actieve spelers

    We hebben na een beste poos, weer 1 plekje beschikbaar! Wekelijks behalen we de 10 kistjes. (En dus een blauwdruk) De toren mag naar eigen inzicht gespeeld worden. (Géén verplichtingen) Indien je meespeelt in het toernooi, dan ook minimaal 660 punten, om op die manier het mee snoepen, van...
  8. Jer-81

    Ben op zoek naar..

    Plek voor 2 alhier ;)
  9. Jer-81

    Tegelijk starten van fabrieken en werkplaatsen (APP)

    Het betreft hier de app versie inderdaad. In de webbrowser heb ik het vanaf het begin al zo ingesteld. Echter was dit in het verleden, ook in de app mogelijk. Maar vrees dat dit niet meer functioneel is :(
  10. Jer-81

    Tegelijk starten van fabrieken en werkplaatsen (APP)

    Hoi, Een beeste poos terug, startte volgens mij, al mijn werkplaatsen en fabrieken, met 1 knop. Nu moet ik telkens het vinkje bovenaan zetten, maar in het verleden, stond dit vinkje er al automatisch. Mis ik een instelling o.i.d.? want dit vond ik toch wel een stukje fijner ;)
  11. Jer-81

    Wij hebben nog plek voor 10 actieve spelers!

    Onze Broederschap hebben nog plek voor maarliefst 10 actieve spelers. Met name "Blijvers" en niet spelers die spontaan weer opstappen ;)
  12. Jer-81

    BroederSchap: "De Maffe Magiërs" zoekt nog een aantal spelers.

    Voorlopig zitten we weer VOL (Máár op Winyandor hebben we nog wel plek!)
  13. Jer-81

    Saoirse zoekt prettig gezelschap

    Wij kennen niet veel regels; Minimaal 3x per week burenhulp (maar de meesten doen dit toch wel dagelijks, voor beiden een win/win Meedoen et het toernooi? Dan ook minimaal 660 punten (enkel om op die manier, het mee snoepen te voorkomen, en van andermans inzet te profiteren. In het toernooi...
  14. Jer-81

    Geen bug Ontbrekende / Verdwenen burenhulp in de historie notificaties

    Verhelderend, Ik heb niet begrepen, dat er nu maar 1 melding, van 1 persoon is. Mijn "Bug-report" is dus geen bug, maar een foutief lezen van mij. Dank voor de opheldering allen!
Bovenaan