• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Evalith

  1. Evalith

    Filmrolletje

    Ja, ik heb ook zo'n adblocker. Ideaal maar moeilijk uit te zetten. Heb het wel geprobeerd maar lukt niet. Ik krijg ook van die filmrolletjes, maar negeer ze gewoon. Krijg wel 1x een melding bij inloggen, maar dat is er één van vele, dus die klik ik, samen met de andere gewoon weg. Dus zolang ik...
  2. Evalith

    Elvenar's 8e verjaardag: Discussietopic

    Ik heb zojuist de Zwaartekrachtherberg geplaatst. Wat een mooi en bijzonder gebouw. Elvenar-team: Enorm bedankt.
  3. Evalith

    Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

    Allereerst proficiat natuurlijk. Voor mij is de keus moeilijk, zoveel leuke schattige gebouwen. Maar waar ik vooral van hou zijn bewegende figuren. Ik vind de werkplaatsen geweldig, maar ook dit orkportaal mag er zijn. Zo'n mooie vloeiende bewegingen. Ik kan daar uren ...eh... minuten naar...
  4. Evalith

    Filmrolletje

    Net een filmrolletje gevonden op de PC. Gaf gelijk 13 dias. Toch mooi meegenomen. Hobbykamer ook net ontdekt, ga ik morgen proberen. Lijkt 80% bonus te geven op goederen. Is niet verkeerd.
  5. Evalith

    Vrede ook in ELvenar

    100% eens met iedereen hierboven. Zo herkenbaar, maar fijn om te lezen hoe iedereen er over denkt en mee omgaat. @Den Ouwe Heel veel sterkte, jammer dat je Elvenar verlaat. We hebben goede mensen/elven nodig, ook in deze wereld @KEIZERINKAREN Bedankt voor het posten. Hoewel het eigenlijk een...
  6. Evalith

    Overzicht

    Kijk even op de website van iDavis https://idavis-elvenar.com/buildings.html. Ik denk dat je daar wel wat kunt vinden. Ook op elvenarchitect https://www.elvenarchitect.com vind je een tabblad met alle gebouwen. Is ook een heel duidelijk overzicht en te sorteren op het voordeel dat ze geven per...
  7. Evalith

    Feedback BSA Januari 2023

    Wij spelen het BSA met z'n vijven en halen precies het derde kistje. We hebben geen boosters voor munten in hoeven zetten, veel, heel veel beschermers over. Ook de armbanden zijn prima te doen, maar zijn voor degene die nog geen spirituele goederen produceren natuurlijk wel makkelijker, maar...
  8. Evalith

    Ik kan niet inloggen op Elvenar

    Thx Julia, goede suggestie. Ik heb overigens windows11 en kan vandaag weer gewoon inloggen .... zolang het duurt.
  9. Evalith

    Ik kan niet inloggen op Elvenar

    Bedankt. Ik haal uit de link niet anders dan dat de harwareversneller aan moet staan. Dat stond en staat het al heel lang. Ik zal support gaan berichten. Hopelijk hebben zij een oplossing en .... morgen weer een nieuwe dag:).
  10. Evalith

    Ik kan niet inloggen op Elvenar

    Nee, niemand in m'n omgeving, met instellingen verwacht ik toch dat het altijd wel of altijd niet gebeurd. Het is nu weer een aantal weken geleden dat dit gebeurde, en is het tot nu toe steeds de dag later weer normaal. Gebeurt zowel met edge als met firefox. Ik heb geen idee wat het kan zijn...
  11. Evalith

    Ik kan niet inloggen op Elvenar

    Bij mij is het ook weer feest. Kan weer niet inloggen. Cache legen helpt niet - Cookies verwijderen ook niet. Zie nu ook een melding dat de site geen certificaat heeft en de verbinding onveilig als onveilig wordt beschouwd. Zie niet hoe ik dat kan omzeilen. De afgelopen keren gebeurde het als...
  12. Evalith

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Te vroeg gejuigd, Wij zijn bezig om de badges voor het bsa in te zetten. Daarvoor moet ik steeds wisselen tussen mijn accounts, blijkbaar teveel want ik mag er weer niet in. Grrrr
  13. Evalith

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Ik kan weer inloggen. Blijkbaar is het weer opgelost. :D
  14. Evalith

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Bedankt @Bor de Wolf 1965 voor de uitleg. Ik wacht rustig af. Heel vervelend, hopelijk is het gauw opgelost.
  15. Evalith

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Ik krijg ook ineens geen verbinding meer met de server. Hij start gewoon niet op. Ik log veel in, is mijn IP-adres dan ook geblokkeerd?. Fijn is dat - Is altijd goed gegaan en nu ineens dit. Hoe lang duurt zo'n blokkade, hoe vaak mag ik inloggen zonder in de problemen te komen?
Bovenaan