• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door bowmaster

  1. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    84 tovenaars hadden geen plan, maar er waren er een paar die toch wat suggesties deden.
  2. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    Gelukkig vonden de tovenaars na amper 89 minuten van studenten te ondervragen de waarheid en opgelucht dat Peregrim nog nog geen acties had ondernomen, gingen ze verder met hun dag.
  3. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    Ik weet niet meer waar het over gaat, maar ik zeg 84
  4. bowmaster

    hoe verwijder ik mijn account

    gaat dat ook niet via hier (ik bedoel de goodbye tool)? of kom je dan op hetzelfde tabblad uit? ik ben hier gekomen door instellingen-> account-> opties dataverbruik-> naar beneden scrollen https://support.innogames.com/data-usage
  5. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    39 zijn jullie echt met z'n tweeën doorgegaan???????
  6. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    Ze haden ondertussen al 95 drankjes leren maken, waaronder een paar die ze zeker en vast nodig zouden hebben, maar over een week zouden ze iets (ze wisten zelf nog niet wat) mogen doen, als een soort test.
  7. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    de nomaden haden nog 44 manden met eieren over.
  8. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    55 moederfeniksen waren al in de buurt, en hoorden het gezang. Ze waren al half vergeten wat ze kwamen doen, zo mooi vonden ze het!
  9. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    er kwam er eentje bij, toen waren ze met 58. die ene zag dat er een ei op uitbarsten stond, en schreeuwde het uit van verbazing, dat trok de aandacht van heel wat dorpsgenoten!
  10. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    een van de zes (uit een klas van 58) dacht: waarom toveren we nou eens niet zoiets als twintig kooien, ipv het te maken?
  11. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    de leerlingen, zes dus, werden zowat omhoog gewipt, en een van de 61 omstaanders meende een hoofd tevoorschijn zien te komen
  12. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    61 van de leerlingen dachten dat het een goed plan was om tevoorschijn te springen en zoiets als een '1april grap' uit te halen
  13. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    Eigenlijk kwam alles neer op de 68 nomaden die het gesprek aangingen. Als ze zeiden dat ze hen gezien gadden, dan tja, dan zaten ze in de puree!
  14. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    Ze namen 69 luchtschepen, en zochten de omgeving af, ze vonden hen niet, het enige dat ze zagen was een nomadenkaravan
  15. bowmaster

    nederland vs belgie tellen maar

    De 70+ geesten waren nu wel bang geworden, want nomaden waren het enige waar ze niet tegen opgewassen waren.
Bovenaan