• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door AlbertDeWijze

  1. AlbertDeWijze

    lid verwijderd

    Er staan bepaalde minimale termijnen voor dit soort dingen, zul je ongetwijfeld wel kunnen vinden als je gaat zoeken. Niet op de kaart is niet per definitie hetzelfde als helemaal weg. Ze kunnen de speler ook "in opslag" hebben gezet, hij bestaat nog wel in de data base, maar heeft geen plek...
  2. AlbertDeWijze

    Pijl op de wereldkaart wijst niet naar mijn stad

    Plaatje zegt genoeg lijkt me :)
  3. AlbertDeWijze

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Inno heeft voor dit hoofdstuk een cursus "hoe schrijf ik het zo onduidelijk mogelijk op" gevolgd, en ze zijn geslaagd :p Het antwoord is level 1 geen ensembles (voor zover ik me kan herinneren). level 2 0+1 = 1 ensemble level 3 1 + 2 = 3 ensembles level 4 3 + 3 = 6 ensembles Weet niet geheel...
  4. AlbertDeWijze

    Discord

    Nah, gaat niet gebeuren volgens mij. 1. De meeste spelers hebben geen besef dat privacy belangrijk is 2. Inno gaat spelers die online zijn of spelers die een account hebben tellen en dan concluderen dat het een goed systeem is tov de fora. Het kan ook zijn dat ze van de kosten van de fora af...
  5. AlbertDeWijze

    Feedback: Seizoen van Triomf

    Een opdracht in het event voltooien, zodat je wat stappen zet op het pad met die rode rondjes uiterst rechts, vermoed ik.
  6. AlbertDeWijze

    Discord

    "Versturen via" een derde partij is geen probleem. Wat mij betreft verstuur je het via weetikveel.nl of wat dan ook. Mijn probleem is dat ik de aankondiging niet kan lezen zonder account van de derde partij.. Je kunt plaatsjes versturen via imgur.com, maar iedereen kan ze bekijken. Je kunt...
  7. AlbertDeWijze

    Geen bug Kan aankondiging niet lezen

    We hadden vandaag een aankondiging: Als ik op de knop klik verweacht ik dat ik de aankondiging zie en kan lezen. In plaats daarvan kom ijk op de discord aanmeldings pagina. Ik heb geen account bij Doscord. Ik speel Elvenar, ik heb een account bij Inno daarvoor. Ik heb toerndertijd nergens...
  8. AlbertDeWijze

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Niet alleen het aantal gastgebouwen, maar ook nun level geeft veranderingen in de gebruikte hoeveelheid welvaart, en dus veranderingen in de hoveelheid produktie van elk gebouw. Op de upgrade tab van een gebouw zie je onder benodigheden ook een hoeveelheid welvaart staan. Die hoeveelheid...
  9. AlbertDeWijze

    Discord

    Zo bijster vindbaar is de informatie niet volgens mij, als je niet weet wat er op staat en er niemand is om het aan te vragen.
  10. AlbertDeWijze

    Verheven goederen.

    Zie jij een factor 2:3 tussen de tiers in de 3 uur produktie? Ik niet. Dat betekent dat je met 1 T7 10k T7 / 3 uur kunt krijgen, met 1 T8 15k T7 / 3 uur, en met 1 T9 ruim 22k T7 / 3 uur. Kortom, met T9 en corss-tier ben je 2x zo snel aan je gewenste T7 goederen. EDIT: Met minimale...
  11. AlbertDeWijze

    Discord

    Dat is niet iets wat Don zelf kan beslissen voor zover ik weet. Inno centraal (Duitsland) heeft de touwtjes in handen.
  12. AlbertDeWijze

    Verheven goederen.

    Zelfs als dit voldoende zou werken (wat ik betwijfel want niet iedereen gaat op discord zitten), dan heb je vervolgens het probleem hoe maak je 100K? Als ik dat met T7 doe (zeg 10K/3 uur) dan ben ik 30 uur bezig. Als ik dat met T9 doe (10K/3 uur) dan ben ik in 15 uur klaar en heb nog wat over...
  13. AlbertDeWijze

    Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    Wat de mail betreft, het is nog steeds langzaam, op beide werelden. Ik laat de mail normaal staan; ik gooi alleen de KP-trein mail aktief weg vanwege het grote aantal berichten wat je anders krijgt gedurende de dag. Soms lees ik alleen de 1e regel die getoond wordt zonder de mail verder te...
  14. AlbertDeWijze

    H21 Quest "verkoop gebouwen (= 1 gebouw)

    Dat lijkt me ook een goede oplossing inderdaad, zal wel geen tekstgerelateerde fout meer zijn dan :)
  15. AlbertDeWijze

    Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

    60 uur is 2,5 dag, dus 2 diervoer per week als je een heel toernooi versnellers wilt hebben.
Bovenaan