• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verwelkom een moderator.

DeletedUser1796

Guest
Welkom @Duvessa
En niet lullig bedoeld maar Duvessa is een Game moderator geen Forum moderator is toch wel een verschil.
 
maar ook als je het lijstje bij houdt van de leiding en er duikt plots een nieuwe naam in op.
Blijf erbij dat zijn team hem ha d moeten voorstellen en dat hij of zij zichzelf wel even had mogen voorstellen. Vind dat niet getuigen van goed gedrag, sorry maar ik kan het niet anders zeggen.
 

DeletedUser1427

Guest
maar ook als je het lijstje bij houdt van de leiding en er duikt plots een nieuwe naam in op.
Blijf erbij dat zijn team hem ha d moeten voorstellen en dat hij of zij zichzelf wel even had mogen voorstellen. Vind dat niet getuigen van goed gedrag, sorry maar ik kan het niet anders zeggen.

Bedankt voor je feedback, naar aanleiding hiervan is ook een officieel topic hierover gestart.
 

DeletedUser1796

Guest
maar ook als je het lijstje bij houdt van de leiding en er duikt plots een nieuwe naam in op.
Blijf erbij dat zijn team hem ha d moeten voorstellen en dat hij of zij zichzelf wel even had mogen voorstellen. Vind dat niet getuigen van goed gedrag, sorry maar ik kan het niet anders zeggen.
Nou eigenlijk denk ik niet dat we veel met hem te maken zullen hebben want het is een game moderator als het nou zoals @Lionell een forum moderator zou zijn dan zou het inderdaad wel netjes zijn
 
Bovenaan