• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Yamar de Questenier zoekt serieuze maar niet fanatieke broeders / zusters

Ik zoek een broederschap waarin iedereen zichzelf kan zijn en samen leuk gebouwd kan worden. Dus gewoon gezellig zonder top 10 ambitie.
Zelf hou ik van de grote evenementen en zo nu en dan een BSA. De wekelijkse kistjes boeien me niet zo, en ook de toren van de eeuwigheid heeft niet mijn interesse.
 
Ik zoek een broederschap waarin iedereen zichzelf kan zijn en samen leuk gebouwd kan worden. Dus gewoon gezellig zonder top 10 ambitie.
Zelf hou ik van de grote evenementen en zo nu en dan een BSA. De wekelijkse kistjes boeien me niet zo, en ook de toren van de eeuwigheid heeft niet mijn interesse.

Morgen ga ik Let Life Live 2 opzetten. Kijk even naar de huidige tekst van onze broederschap :). Er gaan niet iedereen mee naar de nieuwe wereld. Waaronder mijn tweede account dus er komt dan plek vrij. Kijk even of je het wat vind en wees welkom :).
 
Yamar , Ik denk dat je bij ons Cesenia op de juiste plek zit wij zijn gezellig maar niets moet .
Wel vragen we burenhulp minimaal 2x per week .
Je ben van harte welkom op 1 of beide werelden.
 
Ik zoek een broederschap waarin iedereen zichzelf kan zijn en samen leuk gebouwd kan worden. Dus gewoon gezellig zonder top 10 ambitie.
Zelf hou ik van de grote evenementen en zo nu en dan een BSA. De wekelijkse kistjes boeien me niet zo, en ook de toren van de eeuwigheid heeft niet mijn interesse.
Als je nog zoekende ben, zie onze uitnodiging... en kom eens langs?! En als je wel al definitief 'onder de pannen' bent, verwijder dan alsjeblieft dit bericht? Dank!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan