• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Orks en Goblins

Hallo
Speel al een tijd in Orks en Goblins maar het word niet leuk om verder te spelen. Is erg lastig om paddenstoel der wijsheid en buit te krijgen.
Wil je dit, zoals houten pad, toch gebruiken dan moet je 14438 diamanten kopen. maar dan ben je er nog niet. Bij staduitbreiding kost het ook 3538 diamanten en bij Kampvuur BBQ en raptornest 9963 diamanten. Word dan wel erg duur om verder te spelen helaas.

Sol52
 
Je stad is niet vindbaar onder Sol52, dus ik kan niet even kijken hoeveel paddestoelen je hebt staan, maar aanbevolen is minstens 40, en meer is beter.
Ikzelf had een tijdje 80 (in elk hoekje waar ik ze kwijt kon). Allemaal level 2, maar misschien wil je iets anders daar (hoe minder paddestoelen hoe zinniger verder uppen wordt). Toen ik voldoende voorraad had gekweekt een 20 paddestoelen weggegooid en op die ruimte Rally-punten neergezet.

Wat mij geholpen heeft is dat ik bijhield hoeveel ik nog moest in totaal. Als je dat dagelijks uitrekent zie je de getallen zakken, zodat je weet dat je vooruitgang boekt ook al lijkt dat niet zo te zijn.
 
Dat hoofdstuk heeft 1 geniepig stukje zodra je richting het einde gaat.
Upgrade alle gewone gebouwen die je nodig hebt eerst.
Zodra je daarmee klaar bent verwijder je alle cultuur gebouwen behalve diegene die je echt niet kwijt wilt.
Je komt dan met een negatieve cultuur te zitten maar dat geeft niets.
Je kunt dan nog altijd de padenstoelen bij plaatsen en ook nog die ork verzamelplaatsen.
Zodra je klaar bent met dat hoofdstuk ga je in het volgende hoofdstuk eerst voor de wilgenboom ontwikkeling en die ga je dan plaatsen omdat je dan cultuur EN mana nodig hebt.
 
Wat zijn handige aantallen voor de boerderij en de rally? Ik lees hier boven 40 ? Gems of elvenar werkt niet voor orkest hoofdstuk helaas....
 
Paddestoel boerderijen zoveel mogelijk, 40 wordt aanbevolen door gems, meer is nooit verkeerd :)
Produkties duren erg lang. 12 uur / 1 dag / 2 dagen zo uit mijn hoofd.

Uppen scheelt in produktie grootte zodat je minder produkties hoeft te maken, aan de andere kant kost uppen resources en ttijd, dus daar zit ergens een balans.

Rally-punten dacht een stuk of 3 - 4 als aanbeveling. Ook daar heb je wat lange produkties volgens mij, maar up een aantal van de rally punten, die kun je dan gebruiken (hogere levels hebben minder tijd nodig als ik het me goed herinner).

Je kunt er een lager rally punt bijzetten voor de produkties die al kort zijn.
 

Aeva

Chef
Dit is een voorbeeld van een orks-indeling die prima werkt. Meer heb je echt niet nodig. Je kunt hier rustig het hoofdstuk mee spelen.
Let op: het is een plattegrond, dus je moet wel de gebouwen upgraden voor zover nodig.

Orks.jpg
 
Heb je steden bekeken op beide werelden en op A zit je nog maar in 5 en op Winy in 3.
Orks is pas hoofdstuk 8 dus dat duurt nog wel even dat je er bent.
Waarschijnlijk speel je het met een ander account.
Maar de tip die ik je kan geven is zorgen dat je eerst alles hebt geüpt naar max wat mogelijk is.
Maak dan een hele hoek vrij voor je gastras inclusief portaal.
Heb je een afgrond staan zou ik wat huizen in je opslag zetten want dan creëer je ruimte.
Munten krijg je ook wel met afgrond en burenhulp.
Zou 80 paddestoelen zetten en steeds 20 gebruiken voor elke produktie. Je hebt namelijk 4 verschillende produkties.
Je kan ook 60 zetten en dan gebruik je 15 voor elk soort produktie.
Verder 2 verzamelplaatsen maar liefst 3.
Wat ook helpt zijn portaalspreuken gebruiken.
Je zal merken dat het dan een stuk makkelijker gaat.
En zoek een bs op waar je ze kunnen helpen met de nodige kennis van het spel. Zelf alles uitvinden maakt het alleen maar lastiger.
 
Bovenaan