• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Niet in kunnen loggen

DeletedUser

Guest
Spelversie: v1.11.7-(1e0017b) (2016-08-03 14:56)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 48.0 en MS Edge en IE 11.494.10586.0
Flash Speler versie: 22.0.0.209
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise 64 bits (UK version)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elfen

Met geen enkele van de 3 bovengenoemde browsers kan ik nog inloggen. Ik krijg de volgende meldingen:
inlogprob1.gif
inlogprob2.gif


Browser history gewist, flash cache leeggemaakt, computer opnieuw opgestart. Het helpt allemaal niets :mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Hier idem ook cache en geschiedenis gewist echter zonder resultaat
 

DeletedUser

Guest
Spelversie: v1.11.7-(1e0017b) (2016-08-03 14:56)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 48.0 en MS Edge en IE 11.494.10586.0
Flash Speler versie: 22.0.0.209
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise 64 bits (UK version)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elfen

En wederom kan ik niet inloggen, omdat het knopje van de wereld ontbreekt :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

inlogprob3.gif




@lord daniel De link waarnaar jij verwijst is een "discussie" over Elvenar plat, het leek mij beter om er maar eens een officiële bugmelding van te maken ;)
 

DeletedUser1031

Guest
Hier gaat het ook weer mis, 404 pagina bestaat niet komt er steeds te staan:eek:
Wel vervelend als je juist met een gevecht bezig bent en alles wordt wit en dan niks meer :(

Warme groetjes van Rozenelfje
 

DeletedUser613

Guest
Spelversie: v1.11.7-(1e0017b) (2016-08-03 14:56)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 48.0 en MS Edge en IE 11.494.10586.0
Flash Speler versie: 22.0.0.209
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise 64 bits (UK version)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elfen

En wederom kan ik niet inloggen, omdat het knopje van de wereld ontbreekt :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Bekijk bijlage 1848



@lord daniel De link waarnaar jij verwijst is een "discussie" over Elvenar plat, het leek mij beter om er maar eens een officiële bugmelding van te maken ;)

Ik had precies hetzelfde vandaag ik kreeg eerst een melding dat ik adobe flash moest instaleren, terwijl ik die wel had, dus naar flashplayer gekeken en bijgewerkt. toen wou ik inloggen en kreeg ik precies zo n scherm als in jou vb kon ik weer niet inloggen. toen heb ik computer opnieuw opgestart en toen kon ik eindelijk elvenar spelen.
 

DeletedUser6

Guest
Sorry voor het ongemak mensen, we hebben inderdaad de laatste tijd een paar keer een kleine downtime gehad. Op dit moment is het echter niet meer te reproduceren dus ik zal het topic ook als dusdanig archiveren. :)
 

DeletedUser

Guest
Zijn er weer problemen ? Ik kom heel de morgen al niet ingelogd, zowel beta als hier. :confused:
Meerdere PC's al geprobeerd, verschillende OS-en & browsers, allemaal geen effect. :(

Krijg dezelfde melding als in printscreen van Didi1 staat.

Elvenar - Fantasie-stedenbouwspel

Fout
404 - Pagina niet gevonden
De pagina die je zoekt bestaat niet.
 
Bovenaan