• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Informatief: Hoe maak ik een Forum account.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1427

Guest
Het Elvenar support team krijgt veel vragen met betrekking tot de registratie voor het aanmaken van een forumaccount.
Wij hebben daarom besloten een informatief topic te starten om iedereen op weg te helpen met het maken van een forumaccount, we hopen dat deze handleiding helpt.​


Ik heb me geregistreerd om het spel via Facebook te spelen, hoe maak ik een forumaccount?

De meeste spelers die zich via Facebook registreren, krijgen een willekeurig gegenereerd e-mailadres toegewezen vanwege hun Facebook-beveiligingsinstellingen. Hoewel sommige e-mailadressen van spelers van hun Facebook-account worden vastgelegd en aan hun spelaccount worden toegewezen. De beste manier om erachter te komen hoe jouw gegevens door het spel zijn vastgelegd, is door te kijken naar de e-mail- en wachtwoordinstellingen in jouw spel, deze e-mail en wachtwoordinstellingen vind je als volgt:

Stap 1

1. Login op Elvenar
2. Klik op het instellingenicoontje rechtsonder in het scherm
3. Klik op "Opties" (het kleinere instellingenicoontje in het menu dat omhoog komt)
4. Klik op de groene knop na "Email en wachtwoord"

Er zijn twee schermen die kunnen worden weergegeven in jouw spelaccount, met elk scherm zijn er afzonderlijke stappen om te registreren.

Scherm 1 toont hoe het eruit ziet als jouw e-mailadres niet is gevalideerd.
elv-not-validated.png

Dit scherm geeft aan dat jouw e-mailadres NIET is gevalideerd, of dat een willekeurig gegenereerde e-mail is toegewezen aan jouw spelaccount. De beste manier om dit op te lossen, is op de knop 'E-mail opnieuw verzenden' te klikken. Als jij geen mail op jouw e-mailadres hebt ontvangen, ook gecontroleerd in de spambox, neem dan contact op met support voor een wijziging van het e-mailadres, zij zullen jou door het e-mailwijzigingsproces leiden. Nadat jouw e-mailadres is gewijzigd en support jou op de hoogte heeft gesteld van de wijziging, volg dan dezelfde stappen door op de knop 'E-mail opnieuw verzenden' te klikken om een verificatie-e-mail te ontvangen. Nadat je jouw nieuw toegewezen e-mailadres hebt gevalideerd, kun jij een wachtwoord reset aanvragen via de onderstaande link.

Elvenar NL wachtwoord vergeten

Ga verder naar stap 2


Scherm 2 toont hoe het eruit ziet als je wel een gevalideerd e-mailadres hebt volgens het systeem.
elv-validated.png

Dit scherm geeft aan dat er een gevalideerd e-mailadres is gekoppeld aan jouw spelaccount. Omdat jouw e-mailadres al is gevalideerd, kunnen we doorgaan naar de volgende stap en een nieuw wachtwoord aanvragen, jij kunt een wachtwoord reset aanvragen via de onderstaande link.

*Het opgeven van een e-mailadres is niet nodig voor een forumregistratie, mocht jij niet meer weten welk e-mailadres is gekoppeld aan jouw spelaccount neem dan contact op met support.

Elvenar NL wachtwoord vergeten

Ga verder naar stap 2


◄════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════►​

Ik heb me geregistreerd om het spel met een spelersnaam en wachtwoord te spelen, hoe maak ik een forumaccount?

De stappen die je volgt, zullen precies hetzelfde zijn als in 'Scherm 2' hierboven. Als jij jouw wachtwoord om de een of andere reden niet meer weet, kan jij dat wachtwoord opnieuw instellen met behulp van de link in het bovenstaande scherm 'Scherm 2' en vervolgens de onderstaande stappen volgen.

Ga verder naar stap 2.

◄════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════►​

Stap 2

We hebben nu officieel alles voltooid, behalve dat we een forumaccount hebben aangemaakt, laten we dit nu doen.

Je moet de onderstaande link volgen om je te registreren voor het forum.

Elvenar NL forum registratie

Bij "Spelersnaam" vul je je spelersnaam uit het spel in
Bij "Spelwachtwoord" vul je het wachtwoord van je spelaccount in
Bij "Gewenst forumwachtwoord" vul je een (nieuw) forumwachtwoord in. Let op: Dit mag niet hetzelfde wachtwoord zijn als je wachtwoord in het spel.
Bij "Forumwachtwoord bevestigen" vul je nogmaals je gewenste forumwachtwoord in
Ga akkoord met de voorwaarden en klik op "Registeren".


◄════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════►​

Zodra jij een forumaccount hebt aangemaakt kan je inloggen op ons forum. Wij wensen je heel veel plezier op het forum!


Met vriendelijke groet,
Jouw Elvenar Team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan