• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

"Geweldig" melding verwijderen

DeletedUser234

Guest
Nu krijg je na het innen van elke badge in het BSA een melding "Geweldig!" die je weg moet klikken.

Suggestie: Die hele melding weglaten. Het voegt niks toe en is heeel veeel extra geklik.

groetjes Billy
ps Die geweldig melding mag van mij op meerdere plekken in het spel verdwijnen, maar in badges is hij wel het ergst.
 
Het is bevestiging dat je de badge hebt, maar vrij irritant inderdaad, omdat het na elke badge komt en je MOET op de de knop klikken, het window gaat niet weg als je er naast klikt.
Wat mij nog opvalt dat er het badge overzicht scherm in de weg staat wat je ook weer moet wegklikken.

Waarom niet een badge als blimp omhoog laten dwarrelen tegen de bovenste balk net als munten onder je munt-hoeveelheid, etc.
Doe het badge window ook maar direkt dicht het aantal keren dat je meer dan 1 badge hebt is te verwaarlozen lijkt me.
 

DeletedUser3012

Guest
Goed idee, maar heb nog een ander ietsje wat ik even kwijt wil.
Laatst is de geweldig melding verwijderd bij de toernooien. Een zeer waardevolle wijziging als je het mij vraagt.
De melding verschijnt echter nog wel tijdens een echte provincie, waarbij het voor mij eigenlijk nog wat meer gewenst is als hij verdwijnt, omdat ik daar eigenlijk altijd onderhandel, en in toernooien ook nog wel eens vecht.
Groet Boon
 
+1 de mogelijkheid om het scherm weg te klikken met ESC toets zou ook al schelen. Dat doe ik toch al bij de volgende.
 
+1 Ik ben voor.
En zou het ook prettig vinden als je meerdere van dezelfde badges tegelijk kan verzamelen.
Nu moet ik elke keer na 1 verzameld te hebben van dezelfde naar het scherm terwijl het veel makkelijker zou zijn om bijv. 10 in 1x te doen. Kan wel 50 manden in 1x aanzetten maar niet in 1x verzamelen, beetje scheef.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
+1 Ik ben voor.
En zou het ook prettig vinden als je meerdere van dezelfde badges tegelijk kan verzamelen.
Nu moet ik elke keer na 1 verzameld te hebben van dezelfde naar het scherm terwijl het veel makkelijker zou zijn om bijv. 10 in 1x te doen. Kan wel 50 manden in 1x aanzetten maar niet in 1x verzamelen, beetje scheef.
Dit idee hebben we al eerder binnen het team besproken, maar daarmee zou het te eenvoudig worden om de badges te verzamelen (als een kip zonder kop kan je dan producties aanzetten en innen, zonder dat je daadwerkelijk iets hoeft te plannen of uit moet kijken dat je niet boven je max per badge gaat).
 

DeletedUser234

Guest
Ben maar blij dat je via de app 50 manden tegelijk aan kan zetten, pc spelers moeten dat nog 1 voor 1 doen.
 

DeletedUser1570

Guest
Hoe kun je op de app 50 manden tegelijk aanzetten? Ik gebruik altijd de pijltjes, is er nog een andere manier?
 

DeletedUser286

Guest
Ja bij werkplaatsen is er een knopje waarmee je alle werkplaatsen kan selecteren, dit kan enkel bij werkplaatsen en niet bij fabrieken.
Mogen ze voor de pc/laptop ook wel eens instellen ;) Zeker voor BSA erg nuttig.
 
Bovenaan