• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen opslaan

Ik zou graag mijn stad willen veranderen en gebouwen ergens anders willen plaatsen, maar heb niet genoeg ruimte om te verplaatsen. Is er een mogelijkheid om dit te doen? Een soort van opslag? Groetjes Diana
 
Ik zou graag mijn stad willen veranderen en gebouwen ergens anders willen plaatsen, maar heb niet genoeg ruimte om te verplaatsen. Is er een mogelijkheid om dit te doen? Een soort van opslag? Groetjes Diana
Op een aantal plaatsen in het spel (o.a. de toren) kun je teleporteerspreuken verdienen, daarmee kun je sommige (helaas niet alle) gebouwen in je inventaris zetten en zo tijdelijk wat ruimte maken. Verder verwijs ik je graag naar de ElvenArchitect die je het best via de website Elvenstats kunt benaderen...
Ga eerst naar https://www.elvenstats.com/, zoek daar je eigen stad op en klik vervolgens midden onder de 2 grafieken op "View City On ElvenArchitect".. ververs daar de informatie over je stad en ga vervolgens door naar de Architect. Daar vind je dan een kopie van je stad waarmee je kunt puzzelen om de boel zo goed mogelijk in te richten. Vaak ontdek je dan 'gaten' (oftewel ruimte) in je stad waarvan je niet wist dat je die had.. soms is dat zoveel, dat het gebruiken van teleportspreuken niet nodig is. Verder nog wat tips: zet cultuurgebouwen die geen verbinding met je stadhuis nodig hebben, zoveel mogelijk in dezelfde hoek bij elkaar, leg nooit straten op de rand van je stad (om die zoveel mogelijk aan beide kanten te kunnen gebruiken) en leg altijd de kortste kant van een gebouw tegen een straat. Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan