• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evoluerende gebouwen

Ik heb ondertussen een heleboel basisgebouwen en tig verschillende artifacten in mijn inventaris.
Wat ik nergens zie is een fatsoenlijke lijst waar ik die evoluerende gebouwen met elkaar kan vergelijken.
Ik zie nu door de bomen het bos niet meer.
Heeft iemand tips voor welke gebouwtjes nou echt waard zijn erachteraan te gaan?
 
via elvenarchitect kun je een lijst vinden met alle evoluerende gebouwen maar helaas kun je niet gelijk zien wat ze doen in welk hoofdstuk en welke stadium van evolueren.
Dat komt omdat je 2 variabele tegelijk wil tonen op 28 evoluerende gebouwen.

Maar de beste gebouwen om te hebben zijn nog altijd:
Vuur feniks voor de 5% tot 50% bonus vecht kracht na een voer effect.
Schemerige feniks voor een 5% tot 50% herstel van je verloren troepen tijdens een gevecht tijdens een voer effect
Bruine Beer voor een 5% tot 50% extra troepen uit je barakken, oefenterein en huurlingenkamp. tijdens een voer effect.
Asfeniks geeft 1 tot 2% extra evenementen betaal middelen tijdens een voer effect.
Voor alle andere gebouwen is het heel sterk afhankelijk van jou speel stijl en wat jij nodig hebt in het hoofdstuk waarin je zit.
 
Dank je Bor, ik ga eens kijken op elvenarchitect en dan moet ik het rijtje maar af.
De bruine beer en de asfeniks lijken me wel wat.
 
Mijn tip wat die bruine beer betreft.
Voor je die gaat voeren, heb dan aub een hoop instant hamertjes en tijd boosters klaar liggen.
Voer die beer, ga het militaire gebouw van jou keuze in, gebruik je tijd boosters en blijf zo de troepen maken die jij wilt.
Als je geen hamertjes meer hebt even het gebouw verlaten en die instant hamertjes gebruiken tot dat die weer vol zit.
Haal je soldaatjes op en ga door met troepen maken.
Op deze manier maakte ik in het verleden gerust een 100 troepen van iedere soort die ik nodig had binnen 10 minuten.
Let wel op met de orkjes in je oefen terrein omdat die geen hamertjes maar orkjes verbruiken.
 
Dat klinkt goed Bor.
Ik raak best wat troepen kwijt, want ik speel op de automaat.
Op elvenarchitect tel ik 28 van die evoluerende gebouwtjes.
 
Bovenaan