• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Laatste activiteit

  • Wulfila2
    Wulfila2 reageerde op topic Koninklijke restauratie.
    Je kan ze winnen in het toernooi. Er zijn nog enkele andere mogelijkheden die soms langskomen, maar het toernooi is de belangrijkste bron.
  • FearlessSweety heeft het topic Koninklijke restauratie geplaatst in Vragen en hulp.
    ik heb een vraag waar kan ik Koninklijke restauratie vinden of maken kan je die ergens vinden. Of blauwdrukken om ze te maken in de...
  • Wulfila2
    Wulfila2 reageerde op het bericht van rodeon in het topic Start Lente event met Leuk Leuk.
    Ik heb hem nu ook...
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Start Lente event.
    Ik heb hem nu ook...
  • Wulfila2
    Wulfila2 reageerde op topic Start Lente event.
    ik heb hem ook gehad
  • Wulfila2
    Wulfila2 reageerde op het bericht van rodeon in het topic Beta Nieuws van Discord met Leuk Leuk.
    Met dank aan FaunaWillow (op het betaforum) " Hi everyone! Today, the beta version will unveil a significant reduction in Spell...
  • ERGOLUM
    ERGOLUM reageerde op topic Start Lente event.
    Nee hoor heb hem wel gehad
  • ERGOLUM
    ERGOLUM reageerde op topic Ons forum moet blijven.
    Nu pas dit ontdekt. Sorry ik steun dit voor 1000%. Maar vrees dat er te weinig mensen moeite willen doen om dit instand te houden.
  • rodeon
    rodeon heeft het topic Start Lente event geplaatst in Elvenar discussies.
    Vandaag is het Lente event van start gegaan, maar ik heb dit keer geen Nieuwsbrief ontvangen... is die afgeschaft?
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Beta Nieuws van Discord.
    Met dank aan FaunaWillow (op het betaforum) " Hi everyone! Today, the beta version will unveil a significant reduction in Spell...
  • cb5691 reageerde op topic Architect niet actueel.
    Dit klopt niet, sinds de verandering in waardering van de wonderen (cultuur en bevolking iig) kloppen de gegevens niet meer met de stad...
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Architect niet actueel.
    Elvenstats en de Architect werken allebei weer naar behoren, enige probleem dat rest is het vechtklooster dat je niet hoger dan level 30...
  • ratko
    ratko reageerde op het bericht van rodeon in het topic Nieuw Bezoek Hobbykamer met Leuk Leuk.
    Jammer dat de moderators hier niet meer meelezen, want er is nog altijd geen bevestiging, laat staan oplossing! En ik ben nog steeds...
  • rodeon
    rodeon reageerde op topic Nieuw Bezoek Hobbykamer.
    Jammer dat de moderators hier niet meer meelezen, want er is nog altijd geen bevestiging, laat staan oplossing! En ik ben nog steeds...
  • ratko
    ratko reageerde op het bericht van rodeon in het topic Nieuw Bezoek Hobbykamer met Leuk Leuk.
    Op beta krijg ik 20% (en 80%), op live alleen 10% (en 40%); heb verondersteld dat Inno de beta spelers iets beter wilde belonen.. klopt...
Bovenaan