• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Peiling Zoekfilters in inventaris

  • Topicstarter Deleted User - 124539
  • Startdatum

Ben je voor of tegen dit idee?


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Enquête gesloten .
Ik heb ondertussen nog een aanpassing gedaan in mijn voorstel. Ik heb mana en zaden onder één filter gezet, omdat veel (lees: alle) eventgebouwen die zaden leveren, begonnen als een gebouw dat mana levert.
Ik weet dat die op hun beurt dan weer begonnen als voorraden-/goederengebouwen, maar dan komt er teveel onder één filter.

Ik heb ook nog de filter "vechtbonus" toegevoegd, omdat ik uit de reacties opmaak dat de filters voor veel mensen vooral handig zijn om de combatgebouwtjes snel te vinden.
Je blijft maar filteren. Hoeveel filters heb je al.
Misschien moeten er ook nog wel koffiefilters bij. :cool: :cool:
 

Deleted User - 124539

Guest
Je blijft maar filteren. Hoeveel filters heb je al.
Misschien moeten er ook nog wel koffiefilters bij. :cool: :cool:
Mijn aantal filters is niet gewijzigd, ik heb 2 filters samengevoegd, en eentje bijgemaakt, omdat ik uit de reacties opmaakte dat veel van de mensen die voor waren, het vooral handig vonden voor combatgebouwtjes. Eerst waren het er 8, nu nog steeds.

Koffiefilters lijkt me een beetje nutteloos, aangezien er geen enkel gebouw is dat koffie produceert. :cool:
 

Aeva

Chef
Is er al een poll?
elvenar handtekening.jpg
 

Deleted User - 124539

Guest
Kan er een poll komen? Ik denk niet dat er nog iets aan zal worden toegevoegd, dus kan er zonder problemen gekeken worden hoeveel er dit willen.

Ps @rodeon , waar heb jij eigenlijk gezien dat in de regel een poll er pas komt als de discussie is afgelopen? Als ik bij "Werkwijze suggesties en ideeën" kijk, kan ik dat niet vinden. Er staat wel dat het idee niet meer kan worden aangepast tijdens de poll, maar dat is niet hetzelfde als dat de poll pas kan beginnen wanneer de discussie is afgelopen!
3. POLL

De poll loopt voor 14 dagen (2 weken geteld vanaf de start van de poll).Tijdens de poll kan de discussie nog steeds doorgaan als iemand iets waardevols heeft om toe te voegen aan het idee. Echter: er kunnen nog geen wijzigingen worden aangebracht aan het idee zoals het in het openingspost staat vermeld, vergeet dus niet om ideeën op te doen tijdens een actieve poll.Ten minste een minimum van 20 spelers moeten (voor / niet voor) stemmen voor een idee om goedgekeurd te worden.Minstens 80% van deze spelers zullen voor het idee (voor) gestemd moeten hebben voordat het idee wordt doorgespeeld naar ons ontwikkelingsteam (om ideeën te verzenden die door een goede meerderheid van de gemeenschap worden ondersteund).
 
Ps @rodeon , waar heb jij eigenlijk gezien dat in de regel een poll er pas komt als de discussie is afgelopen?
Misschien beter lezen… :cool: ? Zie hieronder:

"2. BESPREKING
  • Nadat het idee is geplaatst, is het tijd om het met elkaar te bespreken. De onderwerpstarter is (natuurlijk) welkom om actief deel te nemen aan die discussie.
  • De discussie moet constructief zijn. Het leveren van commentaar op het idee zonder een goede uitleg is niet toegestaan.
  • Blijf op het onderwerp.
  • De bespreking is ten einde als er na 7 dagen geen reacties meer worden gegeven."
Ervaring leert dat meestal daarna pas een poll wordt opgestart... ;)
 
+1.. maar de acties zullen weinig zin hebben, aangezien de poll al in 2020 is gehouden, tekort schoot en is gesloten. Wellicht hoort dit in het archief thuis... of kunnen we een nieuwe poll verwachten?
 
Ik zou graag een zoekfunctie zien waar je op je land kunt vragen waar een gebouw staat. Zoek me nu af en toe het apenzuur naar iets. hihi
 
Bovenaan