• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoek een relaxte BS

Beste Magiërs,
Ik zoek een Broederschap dat zo relaxt is dat het voelt als een warm bad. Ik ben alle weken aanwezig (afgezien van 1 keer per jaar een weekje caravan zonder Wifi). Doe alle weken redelijk mee met Toernooi en probeer altijd de Toren te beklimmen tot de Hoge zalen.
Waarschuwing > ik ben allergisch voor verplichtingen ! Ik doe mijn best en meer kan ik niet, als dan genoeg is dan kom ik graag bij jullie.
Stuur maar een uitnodiging.
Yamar.
 
Beste Magiërs,
Ik zoek een Broederschap dat zo relaxt is dat het voelt als een warm bad. Ik ben alle weken aanwezig (afgezien van 1 keer per jaar een weekje caravan zonder Wifi). Doe alle weken redelijk mee met Toernooi en probeer altijd de Toren te beklimmen tot de Hoge zalen.
Waarschuwing > ik ben allergisch voor verplichtingen ! Ik doe mijn best en meer kan ik niet, als dan genoeg is dan kom ik graag bij jullie.
Stuur maar een uitnodiging.
Yamar.
;(
 
Inmiddels een nieuwe BS gevonden. Lekker als gewoon lid en als nummer 21 van de ledenlijst. (kan ik stilletjes mijn ding doen en langzaam naar boven sluipen) :cool:
Blijkt dat er nog 1 plaatsje vrij is in mijn nieuwe BS, zeer geschikt voor iemand die graag een zonnebril draagt tijdens een regenbui :cool: :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan