• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zijde toernooi moeilijker?

Wij ervaren in onze BS dat zijde toernooi nu moeilijker is dan voor de komst van H15. Zijn er meer die dat zo ervaren? We hadden staal, zijde en elixer als 10 kisten toernooi gekozen omdat dezen het beste te doen waren. Maar nu ervaren we dat zijde moeilijker is geworden.
 

DeletedUser3012

Guest
Dit kan natuurlijk komen door de laatste upgrades van de eenheden.
Lijkt me eigenlijk vrij logisch
 

Deleted User - 370874

Guest
Wij ervaren in onze BS dat zijde toernooi nu moeilijker is dan voor de komst van H15. Zijn er meer die dat zo ervaren? We hadden staal, zijde en elixer als 10 kisten toernooi gekozen omdat dezen het beste te doen waren. Maar nu ervaren we dat zijde moeilijker is geworden.

vond hem deze keer ook lastig, al ben ik nog druk bezig, maar dat kan ook komen omdat ik deze keer zonder boosters heb gespeeld.

Dit kan natuurlijk komen door de laatste upgrades van de eenheden.
Lijkt me eigenlijk vrij logisch

Er zitten geen nieuwe eenheden in dit toernooi.
Kikker, wachter en jager hebben een nieuwe vorm gekregen, geen van deze eenheden komen voor in dit toernooi.
dus dat is niet de reden.
 

DeletedUser2989

Guest
ik vind het lastig vergelijken met 9 weken geleden, maar het is me niet opgevallen dat zijde moeilijker is geworden. Is in ieder geval nog steeds een stuk plezieriger dan boekrol.
 

DeletedUser3597

Guest
Absoluut! Is er nog reactie gekomen vanuit Inno op de bevestigde bug m.b.t. de jager op het Duitse forum?
 

DeletedUser

Guest
vond hem deze keer ook lastig, al ben ik nog druk bezig, maar dat kan ook komen omdat ik deze keer zonder boosters heb gespeeld.



Er zitten geen nieuwe eenheden in dit toernooi.
Kikker, wachter en jager hebben een nieuwe vorm gekregen, geen van deze eenheden komen voor in dit toernooi.
dus dat is niet de reden.


Maar er is wel een "confirmed bug" gemeld op de beta, die ook betrekking heeft op het zijdetoernooi, met name als je hondjes gebruikte.

https://beta.forum.elvenar.com/inde...-damage-than-intended.14012/page-2#post-80070
 

DeletedUser2989

Guest
Ah, dat zou het kunnen zijn, ik gebruik nooit honden bij zijde.
 
Maar er is wel een "confirmed bug" gemeld op de beta, die ook betrekking heeft op het zijdetoernooi, met name als je hondjes gebruikte.
Als ik de bugmelding lees en goed begrijp, ligt het probleem aan de tegenstanders (die veroorzaken meer schade dan zou mogen), niet bij de troepen die je ertegen inzet...
 

DeletedUser2989

Guest
Zoals ik het lees is dit een bug die al 9 weken bekend is op het betaforum en aldaar bevestigd. Ik mag er toch op vertrouwen dat als dezelfde bug ook bij onze toernooien actief is we een waarschuwing hadden gekregen. Zou tenminste wel fijn zijn om een waarschuwing te krijgen als het klopt dat door een bug onze vuurfeniks onze vijand versterkt en toernooiboosters bedoeld om onszelf te versterken ook onze vijand versterken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Inderdaad, want als de dingen die ons sterker moeten maken dan de toernooitegenstanders ook diezelfde tegenstanders sterker maken, dan is het toch onzin om ze te gaan gebruiken? Je verspilt dan dingen die je vaak met veel moeite en soms hoge kosten (Handwerken/Toren) binnen hebt weten te slepen...
 

DeletedUser3597

Guest
Op facebook bij de "Elvenar players' group: 'Platinum Leaf' " gelezen dat een moderatot ergens heeft gepost dat de bug is opgelost in beta! Hopelijk komt het snel naar de live werelden. Voor deze week schijnen er sowieso geen problemen te zijn.
 
Op facebook bij de "Elvenar players' group: 'Platinum Leaf' " gelezen dat een moderatot ergens heeft gepost dat de bug is opgelost in beta! Hopelijk komt het snel naar de live werelden. Voor deze week schijnen er sowieso geen problemen te zijn.
toch wel, de drone rider was een van de eenheden die er last van had/heeft. Gelukkig zie je die nu ook niet zo veel dit toernooi
 
Bovenaan