• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wie wil er meer uitleg van de ontwikkelaars

wie vind dat de ontwikkelaars met wat antwoorden moeten komen

  • ja is wel nodig na de bugs laatste tijd

    Stemmen: 8 100,0%
  • nee niet nodig

    Stemmen: 0 0,0%
  • maakt me niks uit meer

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68

Guest
wie vind dat de ontwikkelaars meer moeten uitleggen.
Over wat ze nu aan het doen zijn waarom we zoveel bugs krijgen

de vorige poll is verwijderd zonder reden dus overnieuw
dit is geen opruiing dit is een vraag of er mensen meer willen weten over de fouten laatste tijd
 

DeletedUser1000

Guest
Ik vond dit TOCH even te belangrijk dus ik heb me maar even aangemeld.
Ook ik ben van mening dat Innogames nu eens duidelijk moet zijn over het tijdspad en de plannen die er zijn t.a.v. Elvenar.
Momenteel stoppen er te veel spelers dus ergens klopt er iets niet met de opzet van dit spel dus enige duidelijkheid van de kant van de ontwikkelaars zou WEL ZO NETJES zijn.
 

DeletedUser

Guest
je zal noit van ontwikkelaars hier horen ,alleeen mods zullen eerder iets weten dan ons , behalve de mod die ook op beta zit die weet het eerder, maar za op beta dat ze nu dias uitdelen als je een bug meld als eerste , die ook bevestigd word , ze hadden alle bugs er uit gedaan en nieuwe volk er ingegooit , verwacht niet voor eind februari al nieuwe volk dat ze in december al beloofd hebben op film ook , het filmpje januari laat zich op zich wachten , al met al waardeloos van innogames . wou gewoon eens dat mod zeg jongens julllie hebben gelijk , maar niet van ja er is veel ontwikkeling en er komt wat nieuws , daar wachten we al maanden op .
 

DeletedUser3

Guest
Wat Jirre zegt klopt. Als je verder terugkijkt, zul je zien dat Mike al vaak kritische vragen heeft gesteld en dat heeft nog nooit een probleem opgeleverd.

Ik ben bereid om over elk onderwerp wat niet goed gaat in Elvenar te discussieren, mits dit op een opbouwende en constructieve manier gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan