• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: zogenaamde nieuwe buren.

DeletedUser400

Guest
Wanneer worden de buren nu eens aangepast aan de spelers die dagelijks of meerdere keren per week spelen? Ik heb * zogenaamde nieuwe buren * gekregen ... jaja ... haha .. 9 op de 10 zijn beginnende en niet meer spelers.
In onze broederschap zijn meerdere leden die hetzelfde probleem hebben, niet actieve / spelende buren. Ikzelf heb nog steeds de *oude niet spelende buren * en krijg er nog eens een heleboel bij die niet meer spelen.
Alles behalve motiverend om te blijven spelen .....
Tyre
 
Jeetje ben je van niemandsland eindelijk naar een mooie plek verhuisd. is het nog niet goed.

Natuurlijk kunnen zaken altijd beter, maar vind deze post wel een beetje overdreven

Je zit vlakbij mij, en het is op dit moment een soort van burenhemel.
Natuurlijk zijn het niet allemaal mega buren, maar om nu te klagen, er is een hoop burenhulp te vinden iig en veel goederen.

Ik had je in een dode hoek in het centrum verwacht, en niet een net niet buur van me.
Het was een paar weken geleden nog absoluut niemandsland.

Wat was die uitspraak ook alweer? een gegeven paard....
 

DeletedUser197

Guest
Ik denk eigenlijk niet dat het mogelijk is om iedereen alleen maar buren te geven die heel actief zijn.
Op dit moment is bijna mijn hele veld vol met mensen die ik elke dag burenhulp kan geven, en dat vind ik al heel wat eigenlijk.
 

DeletedUser400

Guest
Het gaat niet om het acc met deze naam maar met een ander acc dat ongeveer dezelfde naam heeft oa tyr3plith.. Kon met dat acc niet op het forum.. Dus voor dat je idd een gegeven paard in de mond kijkt... En het is niet alleen voor mij zo maar voor veel leden van ons broederschap.
 

DeletedUser234

Guest
Als je de rest vh forum zou lezen, zou je zelf het antwoord op je vraag kunnen vinden.
 

DeletedUser400

Guest
Ik hoef de rest van het forum niet te lezen ...
126 provincies onderzocht ....
14 actieve buren die 1 of meerdere keren per week hulp verlenen
25 buren die bij een broederschap zijn en geen hulp verlenen
52 buren die gestart zijn en na het bouwen van 1 huis en arbeidershut gestopt zijn ....
Waar is dan hier een antwoord op het forum ? Dit zijn concrete cijfers .... waar was het antwoord ook al weer? Nog niets gezien....
 

DeletedUser7

Guest
Alleen omdat ze geen hulp verlenen betekent niet dat ze niet actief zijn. Mijn buren krijgen van mij ook geen hulp, maar ik ben wel actief.
 
Ik hoef de rest van het forum niet te lezen ...
126 provincies onderzocht ....
14 actieve buren die 1 of meerdere keren per week hulp verlenen
25 buren die bij een broederschap zijn en geen hulp verlenen
52 buren die gestart zijn en na het bouwen van 1 huis en arbeidershut gestopt zijn ....
Waar is dan hier een antwoord op het forum ? Dit zijn concrete cijfers .... waar was het antwoord ook al weer? Nog niets gezien....

Om te beginnen kloppen je cijfers al niet.
Voor 91 buren moet je namelijk z'n +-180 provincies hebben onderzocht, bij 126 provincies zit je tussen de 54 en de 72 buren.

index.php

source: onbekend, ergens van beta forum, maar hij is correct.

Daarnaast is het aantal buren totaal niet representatief voor het aantal burenhulp dat je kan ontvangen. ik ontvang bij wijze van spreken ook 14x burenhulp met slechts 1 provincie, mensen moeten jou namelijk vinden en zin hebben om jou te buffen.

In tijden dat ik als Dagobert Duck in een berg munten kan zwemmen en alles buiten de voegen van mijn pakhuis groeit, geld bij mij de regel I scratch your back you scratch mine, aka alleen regelmatige buren buff ik terug.
Ik heb een hele hoop gevorderede buren rond mij zitten die nooit burenhulp verlenen, terwijl ik zelf minimaal 1x per week iedereen buff.
Je moet dus ook een beetje geluk hebben.

14 buren is zo slecht nog niet, heb even op wat andere accounts gekeken hoeveel burenhulp er buiten de gilde komt en die zit gemiddeld op 6-10 buren.
Dit zijn wel luie accounts die zelden zelf burenhulp verlenen. of af en toe wat gouden handjes retourneren.
dus 14 lijkt me zo slecht nog niet.
 

DeletedUser234

Guest
Ik hoef de rest van het forum niet te lezen ...
126 provincies onderzocht ....
14 actieve buren die 1 of meerdere keren per week hulp verlenen
25 buren die bij een broederschap zijn en geen hulp verlenen
52 buren die gestart zijn en na het bouwen van 1 huis en arbeidershut gestopt zijn ....
Waar is dan hier een antwoord op het forum ? Dit zijn concrete cijfers .... waar was het antwoord ook al weer? Nog niets gezien....

Je had op zijn minst een poging kunnen doen en i.p.v. een nieuw topic starten over hetzelfde onderwerp, kunnen kijken in het topic "feedback verplaatsing van spelers". Daar staat je antwoord, ik zeg niet dat dat het antwoord is dat je wil horen, maar het staat er wel. Nog 1 hint dan: pagina 8 v.h. topic.

En wat betreft je cijfers, zo slecht zit je toch helemaal niet???

Ik heb
299 voltooide provincies
19 buren die mij ook helpen
Ontelbaar veel buren die bij een bs zijn en niet helpen, maar ja misschien zijn ze gestopt, misschien hebben zij jou nog niet ontdekt, misschien hebben ze geen tijd, wie weet.
Heel veel buren die na 5 min. spelen stoppen en daar komen dan een zelfde soort buren voor terug en heel soms blijft er 1 hangen, voor korte of langere tijd.

Maar ik vind dat ik best goed zit, dat het beter kan, ja dat kan altijd, maar net als in het spel: geduld!
 

DeletedUser3284

Guest
Wanneer worden de buren nu eens aangepast aan de spelers die dagelijks of meerdere keren per week spelen? Ik heb * zogenaamde nieuwe buren * gekregen ... jaja ... haha .. 9 op de 10 zijn beginnende en niet meer spelers.
In onze broederschap zijn meerdere leden die hetzelfde probleem hebben, niet actieve / spelende buren. Ikzelf heb nog steeds de *oude niet spelende buren * en krijg er nog eens een heleboel bij die niet meer spelen.
Alles behalve motiverend om te blijven spelen .....
Tyre
ikzelf heb 15 buren die verdwenen zijn en dus lege plekken die maar de helft goud opleveren en geen kans op extra voorraad.en idd de andere spelers zijn bijna niet actief.
 
Bovenaan