• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: veel provincies, weinig spelers op de kaart, een nieuw record?

DeletedUser3578

Guest
Onze BS heeft een speler die heeft 110 provincies open gespeeld en heeft maar liefst 46 muntjes op het speelveld ( dus geen buren) . Fijn om te handelen op de markt !!!!
Het gaat geweldig met Inno , het aantal muntjes (geen buren dus ) neemt schrikbarende vormen aan .

Iemand anders die dit trieste record verbreekt ??????
 

DeletedUser2206

Guest
Helaas hier hetzelfde ik hoop dat elevnar snel de goed spelende spelers gaat selecteren en bij elkaar gaat zetten.
 

DeletedUser2349

Guest
Volgens mij een indirect effect van de reclame-campagne van afgelopen zomer, (i.c.m. een slecht functionerende "verplaats-functie" van het spel). Er zijn waarschijnlijk van de zomer (door reclame) een hoop accounts aangemaakt, waarvan 80% of meer al snel stopt met het spelletje. Vervolgens duurt het een aantal weken voordat die spookstadjes verwijderd worden. Daarna worden er meer accounts verwijderd dan er aangemaakt worden en intussen worden er nauwelijks actieve accounts verplaatst naar een betere locatie. Met als gevolg grote lege vlakken zonder stadjes.
 
Volgens mij een indirect effect van de reclame-campagne van afgelopen zomer, (i.c.m. een slecht functionerende "verplaats-functie" van het spel). Er zijn waarschijnlijk van de zomer (door reclame) een hoop accounts aangemaakt, waarvan 80% of meer al snel stopt met het spelletje. Vervolgens duurt het een aantal weken voordat die spookstadjes verwijderd worden. Daarna worden er meer accounts verwijderd dan er aangemaakt worden en intussen worden er nauwelijks actieve accounts verplaatst naar een betere locatie. Met als gevolg grote lege vlakken zonder stadjes.

Probleem met het script is dat de lege stadjes meteen vanuit het midden weer worden opgevuld door nieuwe spelers. hierdoor is er wanneer het script draait er helemaal geen plek meer om spelers te verplaatsen.

Maar dit is ook weer voordelig, want hierdoor is het centrum nog niet uitgestorven.
Als het script juist had gewerkt dat hadden er nu spelers gezeten in het centrum omgeven door dode steden die nooit worden verwijderd.

Eigenlijk zou het script 2 kanten op moeten werken, eerst moet het inactieven spelers naar de buitenrand verplaatsen en de vrijgekomen plekken invullen met actieve spelers. mocht een spelers dan terugkomen dan wandelt die weer de omgekeerde weg terug naar de actieve wereld.

Dit is bekent bij innogames vanaf de dag van introductie (of ervoor zelfs weet niet meer wanneer ik dit precies heb aangekaart) maar tot op heden is er niets mee gedaan.

Onze BS heeft een speler die heeft 110 provincies open gespeeld en heeft maar liefst 46 muntjes op het speelveld ( dus geen buren) . Fijn om te handelen op de markt !!!!
Het gaat geweldig met Inno , het aantal muntjes (geen buren dus ) neemt schrikbarende vormen aan .

Iemand anders die dit trieste record verbreekt ??????
Het is jammer dat de BS lid op z'n vervelende plek zit, hij kan alleen maar hopen een keer geluk te hebben.
Heb je hem al gevraagd of die de verhuis flag wel op "verhuizen" heeft staan en die niet ooit heeft uitgezet? dit kan je vinden onder opties.

Het is gewoon een kwestie van wachten tot er per ongeluk een keer plek is op een betere locatie.
 

DeletedUser3702

Guest
Ik heb ook 39 ruïnes rond mijn stad en heb 107 provincies uitgespeeld, heb maar 3 a 4 buren die regelmatig wat op de markt zetten. Heb vanaf het begin weinig buren gehad en verhuis flag staan aan.
 

DeletedUser3413

Guest
Bij mij staat er ook veel leeg en dat is haast niet te doen met het handelen in goederen. Handel staat er vaak dagen op ook in kleine porties. Alleen als ik extra geef wil het wel lukken binnen een dag. Of twee.
Hoop dat ze mij ook eens een keer willen verplaatsten naar een iets beter stuk.
 
Bij mij staat er ook veel leeg en dat is haast niet te doen met het handelen in goederen. Handel staat er vaak dagen op ook in kleine porties. Alleen als ik extra geef wil het wel lukken binnen een dag. Of twee.
Hoop dat ze mij ook eens een keer willen verplaatsten naar een iets beter stuk.

Tijd om een geschiktere gilde te vinden. normaal zou je verwachten dat je gildeleden je wel helpen. of je zet de verkeerde trades (cross tier)
 

DeletedUser2349

Guest
Hoe desolater de omgeving hoe belangrijker een (goede) bs wordt. En met een goede bs bedoel ik een bs waarin iedereen actief bh geeft en waarin vlot gehandeld wordt en waarbij alle gs (bonus) evenredig aanwezig is. Dan mis je de handel met je directe buren niet (als die er überhaupt is), dan wordt alleen het gebrek aan (trouwe) buren (bh) evt. een issue.
 
Hoe desolater de omgeving hoe belangrijker een (goede) bs wordt. En met een goede bs bedoel ik een bs waarin iedereen actief bh geeft en waarin vlot gehandeld wordt en waarbij alle gs (bonus) evenredig aanwezig is. Dan mis je de handel met je directe buren niet (als die er überhaupt is), dan wordt alleen het gebrek aan (trouwe) buren (bh) evt. een issue.

Kan ook prima dat je gildeleden de missende goederen lokaal halen en herverdelen. zo loste wij dat vroeger op als we van iets tekort kwamen in de gilde.
 

DeletedUser3413

Guest
Tijd om een geschiktere gilde te vinden. normaal zou je verwachten dat je gildeleden je wel helpen. of je zet de verkeerde trades (cross tier)
Ik zet beide soorten in de hoop dat iemand het aantrekkelijk genoeg vind om af te nemen.
 
Bovenaan