• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: Orks in provincies

DeletedUser1105

Guest
Ok, ik weet het. Er is al onnoemelijk veel over gezegd en gezwegen. In ring 10 krijg je orken te verwerken bij de onderhandeling in provincies. Op zich niet verkeerd om heel de handel af te remmen en om spelers die goed draaien halt toe te roepen. Wie weet zou er iemand het spel vroegtijdig kunnen uitspelen. Alleen vind in het jammer dat heel dit gebeuren heel de dynamiek van het spel scheef gaat trekken. Neem nu bijvoorbeeld mijzelf. Ik kom ten pas en ten onpas orken tegen in mn provincies. hier en daar wil ik er nog wel eentje van bevechten, maar winst zit hoegenaamd niet overal in.
Dus ik ben op het punt gekomen waar ik meer inwoners nodig heb om mn gebouwen verder te gaan kunnen uitbreiden. (mn houtfabrieken zouden liefst nog een keer of 2 geuped worden, toverstofjes van 11 naar 15 en een wapenkamer of 2.) dat maakt toch een dikke 6000 mensjes die er bij moeten komen. Nu heb ik tijd, en heel veel geduld.
Nu heb ik enorm veel tijd en geduld. Ik heb bijna 60 huizen allemaal op lvl 16 (dus ik kan nog 120 elfjes bij maken). Die 120 staan echter wel in schril contrast met die ongeveer snel gerekend 6000 die ik nog nodig heb om alle gebouwen naar dwergen normen te uppen.
Ik hoor jullie al af komen, moet je wat fabrieken verkopen. Dit lijkt me geen optie omdat ik aan een minimum draai om goed rond te komen met wat het spel vraagt.
Laten we even terug gaan naar het orken probleem. Ik ben nog niet voorbij de dwergen. Dit gaat nog exact 123 584K aan graniet en 1246 koper duren. Dus ook weer niet zo lang meer. Dan moet ik nog heel de feeën doorploeteren EN nog EXTRA plaats vinden wanneer ik bij de orken aankom. DAAR wringt het schoentje dus he. Als ik niet extra plaats kan bemachtigen bij het veroveren van provincies moet ik wachten op de enkele uitbreidingen die ik ga vrijspelen bij de onderzoeken waarmee ik vrees 1 niet genoeg ga hebben om de hoognodige gebouwen te kunnen plaatsen.
Ik heb 4 oude wonderen volledig klaar staan om te bouwen, maar waar?
Gaat het gevechts princiepe veranderen, komt NOG een gebouw bij, juist waar?
Als ik een volledig hoofdstuk moet gaan zitten wachten en alleen gaan produceren gaat het spelplezier ook wel kelderen vrees ik.

Zouden we niet eens goed aan de boom kunnen schudden om de heren van innogames te laten inzien dat dit ECHT geen verbetering is? en vooral hoe kunnen we dit SAMEN realiseren?

Er is een tijdje nogal veel over gepalaverd geweest zonder gehoor naar mijn weten. Ik zou echt wel eens willen weten wat de innogamers hierover denken en vooral wat ze hier aan gaan doen.

Met toverstof opgesmukte strijdvaardige groeten
 

DeletedUser448

Guest
Ik vind het persoonlijk tot nu toe meevallen. Ik zit nu halverwege de elven. Met 215 provincies vrijgespeeld heb ik er zo te zien nog 2 zonder orken. De eerste provincies met orken heb ik nu ook vrijgevochten. Oke dit waren kristalprovincies die met treanten goed te doen zijn. Binnenkort hoop ik de verbeterde tovenares te krijgen, waardoor ook de rest weer makkelijk gaat. Maar mocht ik geen provincies meer kunnen vrijspelen, dan kan ik wel alvast een aantal gevechten afronden en de rest overlaten tot ik orken kan maken. Maar het ziet er naar uit dat ik in de toekomst zal moeten kiezen voor of vechten of onderhandelen. Het verder uitbouwen van alle fabrieken en ook de vechtvoorzieningen zal te veel bewoners kosten.
 

DeletedUser1105

Guest
Wel kalverliefde, ik ga aan de feeen beginnen. Ik heb al kennis gemaakt met die granieten golems, maar verlies veel te veel in verhouding. Nog geen kristal provincies tegen gekomen. heb zelf 218 provincies voltooid en heb de indruk dat het elfsgewijs beter meevalt dan mensgewijs. Met mn elfjes gaat het idd makkelijker om voorbij de troepen te komen van provincies die orken nodig hebben om te onderhandelen. Ik heb nog een mensen account die ongeveer op het zelfde niveau zit. 18 provincies minder, al meer provincies met orken + mn troepen worden zo in de pan gehakt. Dus ergens is daar ook een onevenwicht. (dat wordt opgelost als ik het goed heb :D) Maar toch het zou toch maar niet meer dan logisch zijn dat je als je onderzoek bij de dwergen zit je al orken nodig hebt om iets te kunnen onderhandelen.

Ik zou of de noodzaak om extra onderhandelingsmiddelen nodig te hebben een ring of 2 max opschuiven OF gewoon met de onderzoekslijn laten mee lopen. OF voor de dwergen EN feeen iets gelijkaardigs implementeren dat je moet verbouwen of produceren. Maar niet iets waar ik nog meer dan 2 maand op ga moeten wachten al invoeren wetende dat het niet aangemaakt kan worden. dat is gewoon fout!
 

DeletedUser572

Guest
Je zal toch wat hout fabrieken moeten laten verdwijnen als je ze naar het dwergen niveau wil laten stijgen. Dit is voornamelijk omdat ze veel groter worden. Uiteindelijk zal je meer per hokje gaan verdienen.

Gelukkig had ik zelf nooit problemen met de orcs omdat ik al verder was toen ze die toevoegde.
 
Bovenaan