• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: mijn dank (mening over nieuwe buren)

DeletedUser855

Guest
is groot!

Hoera...2 maandenlang voelde mijn provincie aan als een groen, weelderig en onbewoond eiland, ver verstoken van buren waar ik dagelijks even sociaal kon doen. Maar het is een feit...jawel, Elvenar heeft mij weer buren bezorgd. Oke, ze zijn na een dag weer vertrokken en sommigen laten de zooi in de steigers achter...maar ik mag een "gegeven" paard niet in de bek kijken.
Wat ben ik Elvenar reuze erkentelijk voor het verwijderen van asociale nietsnutten van buren, om ze vervolgens na twee maanden te vervangen voor nieuwe eendagsvliegen. Het geld kan weer rollen!

grt

Monica
 

DeletedUser

Guest
is groot!

Hoera...2 maandenlang voelde mijn provincie aan als een groen, weelderig en onbewoond eiland, ver verstoken van buren waar ik dagelijks even sociaal kon doen. Maar het is een feit...jawel, Elvenar heeft mij weer buren bezorgd. Oke, ze zijn na een dag weer vertrokken en sommigen laten de zooi in de steigers achter...maar ik mag een "gegeven" paard niet in de bek kijken.
Wat ben ik Elvenar reuze erkentelijk voor het verwijderen van asociale nietsnutten van buren, om ze vervolgens na twee maanden te vervangen voor nieuwe eendagsvliegen. Het geld kan weer rollen!

grt

Monica
Ja Moondrop,

Elvenar bloeit weer heel mooi op.
Zo ook bij mij met prachtige stadhuizen in kleurrijke lila doeken gewikkeld alsof het een kado betreft.
Feitelijk zou er een mogelijkheid moeten zijn om deze mooie stadhuizen te veroveren en zodoende bruikbaar te stellen voor nieuwe spelers.
Maar ja dan zijn de mooie lappen stof die kleur geven aan de groene velden verdwenen.
 

DeletedUser224

Guest
Lol, als je Elvenar toch erkentelijk bent voor de verwijdering van nietsnutten, wees ze dan nog dankbaarder dat ze opnieuw geplaatst worden, zodat je erkentelijkheid alleen maar groter kan worden:D

Fraggie
 

DeletedUser855

Guest
Ja Moondrop,

Elvenar bloeit weer heel mooi op.
Zo ook bij mij met prachtige stadhuizen in kleurrijke lila doeken gewikkeld alsof het een kado betreft.
Feitelijk zou er een mogelijkheid moeten zijn om deze mooie stadhuizen te veroveren en zodoende bruikbaar te stellen voor nieuwe spelers.
Maar ja dan zijn de mooie lappen stof die kleur geven aan de groene velden verdwenen.

Dilemma's dilemma's....een in paars gewikkelde dode economie...of een oase van groen. Ze hebben 1 ding gemeen, het levert geen hol op :)
 

DeletedUser776

Guest
Ze leveren niet meet op dan leuk gespreksstof op het forum en een post die een lach brengt op mijn gezicht. Dat alleen al is de moeite waard hoor! :D:D
 
Bovenaan