• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Wereld Arendyll

Geachte
Ik heb een probleem met een toenemende leegloop van spelers op mijn wereld.
Op het moment heb ik 63 lege plekken op mijn wereld en het aantal neemt alleen maar toe.
Ik snap dat er spelers zijn die vertrekken maar dat werd voorheen weer met regelmaat aangevuld met nieuwe spelers.
Het kan niet de bedoeling zijn dat dat dit onderdeel van het spel zo moet zijn en zeker niet omdat een nieuwe provincie mij op het moment bijna 8 dagen tijd kost om die te vergaren. Ook loop ik op deze manier gigantisch veel burenhulp mis met de daarbij behorende punten.

Dit werkt behoorlijk frustrerend daar ik elke dag de hele wereld af ga om burenhulp te geven omdat ik er het maximale er uit wil halen.
Ik hoef geen printscreen toe te voegen omdat er deze leegloop niet oppast.

Hoop dat hier een oplossing voor is en dit niet mogelijk het einde van Elvenar betekend daar er geen nieuwe spelers bij komen.

Mvg Gertoer
 
Dit is geen bug, maar wordt veroorzaakt door de 'dynamiek' van het spel, kwestie van geduld. En als het je te lang duurt, kun je eventueel bij support checken of je al op de lijst staat om verplaatst te worden naar een 'betere' omgeving...
 

Aeva

Chef
Je zit met je stad gewoon aan de rand van de bewoonde wereld.
Er zit altijd iemand aan de randen, dat is nu eenmaal zoals het is.
En inderdaad: het zou fijn zijn voor grotere spelers als zij daar niet terechtkomen want zij hebben veel eerder 'geen' buren meer dan kleine spelers die nog behoorlijk veel moeten ontdekken.
 
Het is telkens hopen, voor hen die in de gatenkaas regio zitten, dat je maandag ochtend de boel door elkaar geschud terug vind met een briefje dat je verplaatst bent.
Als dat gebeurd is moet je even via de wereld kaart al je nieuwe buren langs lopen en vragen om dat beruchte kopje suiker ;)
 
En Inno blijft het probleem maar verplaatsen naar de volgende speler die aan de rand komt te zitten,
Laat de goudmijntjes willekeurig wat burenhulp geven, en het grootste deel van het rand probleem verdampt.
 

DeletedUser4746

Guest
Ik zat in een goede buurt met veel grote spelers, maar veel van mijn buren zijn verplaatst. Nu heb ik 110 goudmijnen , toch jammer.
Het account waar ik al zeker een half jaar niet meer mee speelde en wat op inactief stond, is verplaatst naar een betere plek op de wereldkaart.
Vind ik ook wat dubieus.

Ik lig er overigens niet wakker van, mijn beurt zal wel komen.
 
Ik was in het begin even teleurgesteld met de "grote verhuis", omdat ik wel een fijn buurtje had.
Nu het viel me toch wel goed mee, fijne buren, sommigen die zelfs welkom kwamen zeggen, veel handjes schudden elke dag,
super de luxe van handel.
Nu zit ik ook met 110 mijntjes, loopt alles langzaam leeg. :confused:.
Gelukkig zijn de buurtjes die hier nog zijn, nog heel trouw in handjes schudden, anders zou het maar een doodse boel worden, dus ga ik niet klagen :)
Warme groetjes van Rozenelfje ;)
 
Dus het is een gewenste situatie dat sommige spelers heel veel mijntjes hebben en niet veel burenhulp krijgen?
Lijkt me niet, dus is het een issue (bug).

Dat Inno claimed dat er geen probleem is, en er geen plannen zijn om het op te lossen doet daar niets aan af.
 
en er geen plannen zijn om het op te lossen doet daar niets aan af
Iedereeen wordt tegenwoordig - na verloop van tijd - automatisch verplaatst en dat weet jij ook. Dat het sommige te lang duurt, doet daar niets aan af.. zelf ben ik pas verplaatst nadat ik 100+ 'dode' steden om mij heen had.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit is geen bug, omdat het systeem werkt zoals bedoeld is. Dat het wenselijk is om te kijken op welke manier spelers die aan de rand liggen meer burenhulp krijgen begrijp ik, maar daar hebben we het ideeënforum voor.
 
Bovenaan