• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wees welkom bij Let Life Live

Er zijn nog 2 a 3 plekken vrij in onze warme leuke broederschap.

Om eerst maar voor te stellen wie we zijn en wat hebben we te bieden:

We zijn heel gemoedelijk en gezellig elvenvolkje die graag anderen helpen te groeien.
We gaan respectvol met elkaar om waar geen ruimte is voor scheldpartijen e.d.
- wekelijks goud in de toren
- 12, 13, 14 toernooi kistjes of meer.
- gratis KP trein per dag.
- hoop geklets in de ruimte ( ook belangrijk :p)
- veel humor als weer iets mis gaat of niet krijgt waar men op hoopt.
- elke dag “ Bom Dia “ uit Portugal ….ps niet verwarren met dat je denkt dat er veel diamanten verkregen is.


Tot slot: iedereen staat voor elkaar klaar en dat vind ik persoonlijk het mooiste wat je in de broederschap kan hebben en waar ik super trots op ben!!
 
- elke dag “ Bom Dia “ uit Portugal ….ps niet verwarren met dat je denkt dat er veel diamanten verkregen is...
LoL..
Ik kan ook elke middag en avond een boa tarde of boa noite produceren.. ;)))
 
We halen nu al een poosje goud in de toren met een onvolledige BS, we laten ons niet kisten. Maar het zou wel heel fijn zijn als er wat torenspelers bijkwamen zodat het wat minder zweetdruppels kost. Het is heerlijk om elke week naar de top te klimmen en dan weer de nodige diamanten te ontvangen. Wat we verder onderweg ontvangen kan soms teleurstellend zijn en soms opeens onverwacht goed.

Als je nog niet tot de top kunt komen is geen probleem, we richten ons erop dat iedereen de 2e verdieping tot een goed eind brengt met of zonder goederenhulp van de andere spelers. Het is een gezamenlijk doel, en geen solo onderneming. Helpen doen we graag. Kom het eens proberen en stuur een berichtje om je aan te kondigen. Zou gezellig zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Marian :D en we hebben ook een bereleuk clubje. Nu nog wat spelers er bij dan hebben we voltallig bereleuk clubje:):cool:
 
We zoeken nog steeds heerlijke enthousiaste spelers die ook nog toren en toernooi willen spelen.

deze week ook weer een nieuwe speler kunnen verwelkomen maar er is nog plek voor jou.
 
Bovenaan