• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wat doen jullie op Elvenar als je niks te doen meer hebt?

  • Topicstarter Deleted User - 443363
  • Startdatum

Deleted User - 443363

Guest
Hoi.

Wat doen jullie als jullie niks te doen meer hebben op Elvenar? Ik heb in beide steddn mn werkplaatsen en fabriekrn aan staan en ben dus aan t zoeken wat ik nu kan doen iemand ideeën?

Nee dit is geen vraag maar een topic om tips en ideeën tegen verveling op Elvenar uit te wisselen.

Dus klets hier lekker over wat jij doet aks alles aan staat op elvenar.
 
Het is geen spel wat je de hele dag continu speelt, meer een spel wat loopt en waar je zo nu en dan even wat aan doet.

[En natuurlijk kun je wel de hele dag bezig zijn, werkplaatsen op 5 minuten produktie zetten, 5 min wachten, oogsten, weer 5 min produktie staren, etc.
Meer nuttig is nadenken over hoe je je stad opnieuw moet inrichten, of wat je volgende stap gaat zijn in de ontwikkeling van je stad.
]
 
Kletsen in de chat als er andere broeders en zusters online zijn. En als ik thuis nog veel te doen heb, ga ik daarmee aan de gang en kom tussen door even online.
 
Hoi.

Wat doen jullie als jullie niks te doen meer hebben op Elvenar? Ik heb in beide steddn mn werkplaatsen en fabriekrn aan staan en ben dus aan t zoeken wat ik nu kan doen iemand ideeën?

Nee dit is geen vraag maar een topic om tips en ideeën tegen verveling op Elvenar uit te wisselen.

Dus klets hier lekker over wat jij doet aks alles aan staat op elvenar.
Dat heb ik nog niet meegemaakt, (niks te doen hebben) :D
 
Force of Empire ik ben er aan begonnen maar snap daar nog helemaal nix...begrippen zoals onderzoeken herken ik van de Elvenar maar de logica ontgaat mij...


zelf ga ik wat anders doen...zowiezo werken overdag dus...en savonds ook nog wat privéleven zonder Elvenar...
 

Deleted User - 443363

Guest
Force of Empire ik ben er aan begonnen maar snap daar nog helemaal nix...begrippen zoals onderzoeken herken ik van de Elvenar maar de logica ontgaat mij...


zelf ga ik wat anders doen...zowiezo werken overdag dus...en savonds ook nog wat privéleven zonder Elvenar...
Nou dan is dat voorlopig niks voor mij. Ben nog zoekende hier. En nu heb ik me toch n domme fout gemaakt.
 

DeletedUser1031

Guest
Vervelen...Dat woord ken ik niet hoor
Voor de middag ga ik werken , dan thuis komen, hapje eten en alles op Elvenar innen . Beetje grommelen op die stomme opdrachten van het winterevent :p
Wandeling in het bos maken met men hond .
Huisje aan de kant doen , eten maken en terug alles innen in men stadje .Eventjes op het forum kijken naar belangrijke tips .
Gezellig of zotte praat verkopen op de chat en als er niets te chatten valt, lezen of men hobby uitoefenen , 3-d kaarten maken .
Oja en hapje eten ;)
Dan alles opzetten voor de nacht en nestje in .
Mmm....Soms nog tijd tekort :D:D

Warme groetjes van Rozenelfje
 
of eens gaan kijken naar mooie steden in de top 10 en ik verhuis al eens de gebouwen en heb ook nog andere hobby's en een huishouden en 2 poezen die veel aandacht vragen, maar ik zit wel in het voorlaatste hoofdstuk ja , wat dan denk ik? gaan er nog komen?
 

Deleted User - 443363

Guest
of eens gaan kijken naar mooie steden in de top 10 en ik verhuis al eens de gebouwen en heb ook nog andere hobby's en een huishouden en 2 poezen die veel aandacht vragen, maar ik zit wel in het voorlaatste hoofdstuk ja , wat dan denk ik? gaan er nog komen?
Ik speel op app hoe zie ik dat?

Ik speel meestal max een uur achtereen dus ja hoe vul je die tijd
 
Bovenaan