• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wannyswonder wereld zoekt leden

Wannyswonderwereld heeft plaats voor 10 nieuwe spelers, als u nog geen BS hebt of u wil verandering van omgeving, of u bent nieuw en wil bij ons komen zend dan een mailtje naar wanny of naar mij elvenis, en wij antwoorden u zeker terug, iedereen is welkom, het enige dat we vragen is dat u pezier beleeft en dat er eerlijk gepeeld wordt dat is alles
Grtjs elvenis van wannyswonderwereld
 
Laatst bewerkt:
Wannyswonderwereld heeft spelers nodig iedereen is welkom, het enige wat we willen is eerlijk spel en het hebben van plezier, Zend een berichtje naar wanny, adjuma of naar mij elvenis,
 
wannyswonderewereld kan nog mensen gebruiken iedereen is welkom, we zijn een rustige bs , we doen graag mee aan evenementen vooral het bsa maar door te weinig mensen geraken we bijna nooit ver dus als u graag aan bsa's meedoet kom dan bij ons
groetjes van mij elvenis
 
wannyswondrewereld is dringend op zoek naar nieuwe leden, iedereen is welkom mailen naar wanny of elvenis is voldoende
 
Bovenaan