• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wanneer Hoofdstuk 20 ?

Op zijn vroegst eind juni maar ga er maar vanuit dat het misschien nog wat langer kan gaan duren.
Zodra Karvest op beta de nieuwe gebouwtjes laat zien dan weten we ongeveer wanneer het komt.
 
Is er al iets bekend wanneer hoofdstuk 20 komt ??

gr, new
Hopelijk voorlopig nog niet lol. er zijn er nog veel aan het hijgen en andere zijn net uitgehijgd. laat hen maar eerst op adem komen.
De hoofdstukken worden steeds langer dus er zal hopelijk ook meer tijd komen tussen de hoofdstukken in.

Ze zijn wel aan een nieuwe feature aan het werken waar diverse dataminers zich over hebben uitgelaten. de Cauldron.
Over een hoofdstuk heeft men nog niets gezien. maar over die feature is al diverse data te vinden.
 
De leukste nieuwe feature is een herschrijving van H1-5.
Maar dat is alleen leuk voor hen die opnieuw willen beginnen met een extra stad/account.
 
dus waarschijnlijk nog 2 maandjes rust... daarna nieuwe hoofdstuk sprint :)
Nu al zin in wedstrijdje met Yogi wie het eerste weer klaar is...
Al heb ik 24 minder uitbreidingen... blijft een leuke challange.

heb eindelijk eens al die reuzeradjes neer kunnen zetten... jammer dat je die stuk voor stuk aan moet zetten.
blijft een hoop geklikt... zelfs zonder gastras:)
 
Héhé, laat ons maar even uithijgen. :p:p:p:p:p

Ik zit in ieder geval niet stil hoor. Er is nog genoeg te doen. :rolleyes:

Eerst en vooral mijn OW verder uitbreiden en nog wat wapenkamers bouwen. :cool: En ik zal wel lang niet de enige zijn die nog voldoende te doen heeft? ;);)
 
Bovenaan