• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vreemde praktijken?

Ik kreeg gisteren opeens meldingen in mijn gebouwen menu dat ik 23 nieuwe cultuur had. Vanmorgen ook en opeens een melding dat ik bij een bs zat. Ik heb het spel opnieuw opgestart en toen was die melding weg en zat ik gelukkig nog in mijn eigen bs.
Ik heb bij die bs gekeken en daar zaten toen 2 spelers. Ik heb mijn wachtwoord veranderd en nog een keer in die bs gekeken en toen zat er maar 1 speler.

Ik wil bij deze even aangeven: LET OP als je vreemde meldingen krijgt, mss een hacker?
 
Ik kreeg gisteren opeens meldingen in mijn gebouwen menu dat ik 23 nieuwe cultuur had. Vanmorgen ook en opeens een melding dat ik bij een bs zat. Ik heb het spel opnieuw opgestart en toen was die melding weg en zat ik gelukkig nog in mijn eigen bs.
Ik heb bij die bs gekeken en daar zaten toen 2 spelers. Ik heb mijn wachtwoord veranderd en nog een keer in die bs gekeken en toen zat er maar 1 speler.

Ik wil bij deze even aangeven: LET OP als je vreemde meldingen krijgt, mss een hacker?
:(
 

DeletedUser2989

Guest
Als ik reactie @DonFrank van gister lees , horen spookmeldingen niet bij de opgeloste serverproblemen. Zou daarom even een support ticket aanmaken als je die hebt. Zie onderstaand citaat Don Frank.

'Het enige wat we zien is dat de servercapaciteit onvoldoende was voor het aantal verzoeken dat er gedaan werden sinds de kerstdagen. Die is nu verhoogd, waarna het weer stabiel is geworden. De vertragingen, haperingen en streamfouten kunnen daaraan gelinkt worden, maar verkeerde en spookmeldingen lijken me een ander probleem te zijn.'
 
Bij mij was net elk gebouw (alle soorten en ook alle hoofdstukken gastrassen) "nieuw" ... 85 nieuwe cultuurgebouwen... lol.
 
Bij mij was net elk gebouw (alle soorten en ook alle hoofdstukken gastrassen) "nieuw" ... 85 nieuwe cultuurgebouwen... lol.
Ja daar begon het bij mij mee maar al gauw leek het net een flipperkast met al die oplichtende meldingen. Mail, notificaties, de andere onderdelen van het gebouwenmenu, de runnen en ook mijn inventaris. Alles leek van slag en overal kreeg ik dus valse/ spookmeldingen. Had ik ze net weg geklikt kwamen ze net zo hart weer terug
 
Bij support gemeld maar in eerst instantie werd het door hen ook aan de problemen met de server toe geschreven maar ze zouden er nog eens naar kijken. Kreeg het verzoek het in de gaten te houden en als het opnieuw gebeurt dit direct te melden maar tot nu toe lijkt alles weer normaal.Blijven opletten dus.
 

DeletedUser2989

Guest
ik heb sinds vanochtend spookmeldingen in het notificatiescherm, ook haperingen met laden van dit scherm. Startscherm blijft lang op 24/27 staan. Duurt ongeveer 1/2 minuut voor ie het laatste stukje doet. Caches zijn vrijwel leeg, daar ligt het bij mij niet aan.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik kreeg een melding dat ik ineens 46 berichten had! o_O maar er zat geen één bericht tussen. Waar ligt het aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2989

Guest
@SparklyElf , ik heb een support ticket aangemaakt, misschien kun je dat ook doen. Die spookmeldingen zijn vreemd idd .Ik had ze in het notificatiescherm. Misschien wel vaker gehad, omdat ik er meestal niet op let. Vanochtend wachtte ik op wat laatste markthandel voor Simia upgrade en ik kreeg telkens nepmeldingen. Nu lijkt het weer over te zijn, maar heb wel streamfouten en andere kleine ongemakken.
 

DeletedUser2578

Guest
Yep, ik zal een supportticket aanmaken maar er zijn al zo veel meldingen gedaan (zie hierboven). Weten ze mss inmiddels waar het aan ligt?
 
ik heb sinds vanochtend spookmeldingen in het notificatiescherm, ook haperingen met laden van dit scherm. Startscherm blijft lang op 24/27 staan. Duurt ongeveer 1/2 minuut voor ie het laatste stukje doet. Caches zijn vrijwel leeg, daar ligt het bij mij niet aan.
Ik kreeg een melding dat ik ineens 46 berichten had! o_O maar er zat geen één bericht tussen. Waar ligt het aan?
Voor allebei geld , maak een support aanvraag en meldt het op die manier ook aan het team . Als er meer mensen last van hebben en dit melden kunnen ze er verder naar kijken . Met kerst was het bij mij ook . Toen dachten ze dat het kwam door de grote hoeveelheid data ie de server niet kon verwerken ,maar de kappeciteit is verhoogd en zou het opgelost moeten zijn.Als nu blijkt dat dat nog niet zo is is er misschien meer aan de hand.
 
Ik denk het nog niet .Heb het nog niet gehoord. Ik denk dat ze eerst zo veel mogelijk meldingen willen hebben om een zo goed mogelijk beeld te krijgen,en waar se naar moeten kijken/zoeken.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik denk het nog niet .Heb het nog niet gehoord. Ik denk dat ze eerst zo veel mogelijk meldingen willen hebben om een zo goed mogelijk beeld te krijgen,en waar se naar moeten kijken/zoeken.
Dan is het even afwachten, thanks.
 
Bovenaan