• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Peiling Vinkje geen cross-tier handel weergeven

Ben je voor of tegen dit idee?

  • Voor

    Stemmen: 70 97,2%
  • Tegen

    Stemmen: 2 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Enquête gesloten .
Daar gebruik ik nu de - al bestaande - filters voor… maar dat met 1 vinkje kunnen doen zou wel handiger zijn!
 

DeletedUser2578

Guest
+1 !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze mogelijkheid zou in heel onze BS toegejuicht worden, is nu bijna niets anders meer als scheve handel (buiten de tiers) in de handelaar wat niet eerlijk is tegenover iedereen
 

DeletedUser2975

Guest
Als dat zou kunnen...de hele handel wordt verpest door scheve handel, of crosstier en dan is er vooral één persoon, die pagina's in beslag neemt.
Ik ben voor . +
 

DeletedUser68

Guest
Normaal gesproken boeien de ideeën me niet zo komt toch nooit iets van.

maar deze vind ik wel heel goed dus ja
komt me nu ook een beetje me strot uit .
 

DeletedUser3597

Guest
Als dat zou kunnen...de hele handel wordt verpest door scheve handel, of crosstier en dan is er vooral één persoon, die pagina's in beslag neemt.
Ik ben voor . +

Ik vind het ook jammer dat we niet kunnen uitwijken. Er is maar 1 markt waar onze hele wereld handel op moet drijven en dan zijn er 1 a 2 personen die alle handel verzieken door enorm veel op te kopen en duur terug te zetten. Kunnen de mods hier niet ingrijpen, lijkt me niet dat dit de bedoeling is van Inno. En helaas is de T4/5/6 handel niet beperkt tot je BS/provincie, anders was het probleem er ook niet in deze mate geweest.
 
Bovenaan