• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verkoopmodusknop

Beste ontwikkelaars.
waarom een nieuwe verkoopmodusknop toegevoegd. Het is in mijn ogen een onzinnige update. Daarbij heb je die knop gebruikt blijft die actief. de vorige wijze was goed. Wat mij betreft kan deze update verdwijnen.

mvrgr gffttr
 
De verkoop-modus knop in de app is een modus waar je niet ongewild in wil zitten. Die verschijnt pas als je de verplaats-modus activeert. Gelukkig krijg je bij gebouwen een waarschuwing die verlet dat je ongewild gebouwen verkoopt, maar dan moet je wel scherp blijven. Maar wegen (ook niet gratis) zijn gewoon foetsie.

Het alternatief was ook niet per se ongevaarlijk. Dan kon je een gebouw verkopen in de verplaats-modus als je erop drukte. Bij lag of even niet zo scherp zijn kon je daar ook vreselijk de mist in gaan.

Beide gevallen leiden meestal niet tot ongewilde verkopen, tenzij de speler even niet scherp is. Maar helemaal kogelvrij zijn ze niet. Welke beter is, ik durf het niet te zeggen.

Ik heb wel een suggestie voor verbetering. Ik vermoed dat er minder ongewilde acties in de verkoop-modus worden gedaan, als er meer visuele aanwijzingen zijn dat je in een modus bent waarin je hele stomme fouten kan maken. Ik stel daarom voor om een flikkerende rode waas op de randen van het scherm te laten zien bij het activeren van de verkoop-modus.
 
Bovenaan