• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

verheven goederen ook op je tabblad bij handelsgebouw

Alle goederen staan op het tabblad, behalve de verheven goederen. Je kunt wel zoeken naar de aangeboden goederen, maar dan moet je nu dus elke keer bovenin je scherm kijken wat je nodig hebt.
Ook kan ik nergens zien wat de handelaar aan het verhandelen is. Lastig, want nu heb ik geen idee welke van de 2 verheven goederen hij aan het verhandelen is.
Het zou dus wel handig zijn als de handelaar op allebei de tabbladen ( aanbiedingen en aanbiedingen accepteren) te zien zou zijn.
 
De verheven goederen staan wel op het tabblad aanbiedingen accepteren alleen heb je daar pech met de sorteringsvolgorde.
Als eerste komen de 3 ster aanbiedingen met de hoogste aantallen boven aan.
Daaronder komen alle 2 ster aanbiedingen op volgorde van hoeveel er aangeboden wordt en hier staan dan de verheven goederen vrij laag.
Snelle oplossing: gebruik het vinkje voor de verheven goederen.

Op het tabblad: je aanbiedingen, zul je nooit de handelaren vinden om een paar redenen.
1) je handel is al verkocht aan de handelaren dus technisch gezien bied jij niets meer aan.
2) je kunt daar je openstaande handel annuleren en dat gaat niet met de handelaren omdat jij de handel al verbruikt kunt hebben.

Dat je wilt weten wat je nog open hebt staan aan handel kan ik begrijpen maar dan zou je ook je eigen handel van 3 dagen terug te zien krijgen die niemand gepakt heeft.
 
Bovenaan