• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verbinding server instabiel?

@DonFrank : ik had nog een laatste KP van een rijdende bibliotheek, die geproduceerd zou zijn een uur voor het "gebouw" z'n functie verloor. Door deze server downtime ben ik dat KP kwijt. Kan dat gecompenseerd worden aub?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
@DonFrank : ik had nog een laatste KP van een rijdende bibliotheek, die geproduceerd zou zijn een uur voor het "gebouw" z'n functie verloor. Door deze server downtime ben ik dat KP kwijt. Kan dat gecompenseerd worden aub?
Helaas kunnen we geen individuele compensaties toekennen, anders zouden we de komende maanden nog bezig zijn om speler voor speler te compenseren.
 

Deleted User - 147694

Guest
Helaas kunnen we geen individuele compensaties toekennen, anders zouden we de komende maanden nog bezig zijn om speler voor speler te compenseren.

Aww, Aiki is de enige die er (hier) om vraagt... ;)
 

DeletedUser234

Guest
Volgens mij zou zo'n verzoek sowieso altijd via een support ticket moeten gaan.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ach, dan was het verzoek ook afgewezen.

Enige verschil is nu dat iedereen het kan lezen en het anders niet geweten had.
 
Als de duur van 100 dagen van de Rijdende bibliotheek verlopen is, maar het gebouw staat nog in mijn stad, kan ik die dan alsnog met 2 tegels restaureren en weer in werking laten treden, of is dat een verloren zaak?
 

DeletedUser2114

Guest
Als de duur van 100 dagen van de Rijdende bibliotheek verlopen is, maar het gebouw staat nog in mijn stad, kan ik die dan alsnog met 2 tegels restaureren en weer in werking laten treden, of is dat een verloren zaak?
De cultuur wordt verhoogd, die 100 dagen gaan niet opnieuw in. Als hij verlopen is is hij verlopen.
 
Ok, ik zal de Rijdende bibliotheek wissen. Maar misschien is het een gedachte die jullie nog zouden kunnen overwegen. groet.
 

DeletedUser2037

Guest
Zal allemaal wel met "het uur" te maken hebben. Ze hadden de klok nog niet aangepast zeker :))
 

DeletedUser2037

Guest
Maar ik kan geen 23 mensen hulp geven, zonder dat het spel minimaal 1x opnieuw moet worden geladen. Is al tijden zo
 
Bovenaan