• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verbinding server instabiel?

DeletedUser2665

Guest
Goedemiddag,
Het spel geeft sinds gisteren behoorlijk vaak de melding dat de verbinding opnieuw tot stand moet worden gebracht. Ik gebruik geen wifi, heb met alle andere zaken die ik online doe geen enkel probleem en zie ook geen afwijkingen in mijn internetverbinding.
Is hier iets over bekend? Of ben ik de enige met dit euvel?
 
Goedemiddag,
Het spel geeft sinds gisteren behoorlijk vaak de melding dat de verbinding opnieuw tot stand moet worden gebracht. Ik gebruik geen wifi, heb met alle andere zaken die ik online doe geen enkel probleem en zie ook geen afwijkingen in mijn internetverbinding.
Is hier iets over bekend? Of ben ik de enige met dit euvel?

Ik had het gisteren heel erg, ook crashes op laden van een stad en in meer dan 1 browser.
vandaag gelukkig niet.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik had het gisteren heel erg, ook crashes op laden van een stad en in meer dan 1 browser.
vandaag gelukkig niet.

Ik gebruik inderdaad drie verschillende browsers voor Elvenar en ze geven alle 3 steeds gelijktijdig de pop up. EN nu je het zegt, gisteren inderdaad enkele malen een zwart scherm gehad.
*Hoera, ik ben niet alleen* ;)
 

DeletedUser3139

Guest
Hier nog eentje
Ik gebruik inderdaad drie verschillende browsers voor Elvenar en ze geven alle 3 steeds gelijktijdig de pop up. EN nu je het zegt, gisteren inderdaad enkele malen een zwart scherm gehad.
*Hoera, ik ben niet alleen* ;)
Hier ook niet... kom niet verder dan een blanco pagina, alsof de website van de aardbol is verdwenen.. Gisteren nergens last van gehad
 

DeletedUser2124

Guest
vanavond maar weer eens kijken, kom nu niet eens meer bij de inlogpagina
 
Niet alleen Elvenar ligt er uit, maar ook FoE. En ook en... en zz… zijn niet te bereiken voor Elvenar. Iemand die nog andere spellen van Inno speelt?
 

DeletedUser3597

Guest
Hier ook niks...denk overal.... nu maar hopen dat snel opgelost is want veel hebben strak-plan ivm event....:rolleyes:

jup, hier ook... heb nu een opdracht klaar en over 20 min de opdracht om 2 gebouwen te uppen naar lv 10, als dat maar goed gaat...
 
fijn als je net vandaag veel magische productie hebt ingezet en nu het hele schema in combi met het echte leven in de war ligt.. echte leven laat zich niet aanpassen vandaag.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Er was helaas een globaal probleem bij alle spellen. De systeemadministratoren hebben het een uur geleden verholpen en er zouden geen problemen meer voor mogen komen.

Bedankt voor jullie meldingen!
 
Bovenaan