• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

[Afgekeurd] verbergen alle niet-Elvenar topics

Ben je voor of tegen dit idee?

  • Voor

    Stemmen: 27 77,1%
  • Tegen

    Stemmen: 8 22,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
  • Enquête gesloten .

DeletedUser234

Guest
Als er een meerderheid van 80% is voor het verbergen van alle topic's in de Hangplek bij het "Wat is er nieuw?" gedeelte, dan kan ik de hangplek daarvoor uitschakelen. Het beste kan je dat als idee aanmaken in het ideeënforum.

Bij deze! :)

Ow wat zou het heerlijk zijn om geen NL vs BE meer te hoeven zien en nooit meer dat irritante woordenkettingspel voorbij te zien komen. Hemels!!!!
Sorry voor de mensen die dat leuk vinden, maar ik vind het vreselijk en zou dolblij zijn als die onzinberichten verborgen zouden worden bij de nieuwe berichten.

Wie is het met me eens en zou deze optie die Frank voorstelt ook willen????
 
Er zouden ook interessantere dingen in de Hangplek terecht kunnen komen, die zijn dan ook verborgen… ik zou liever de optie (in elk forum) hebben om een topic niet langer te zien… en was dat niet waar jullie naar op zoek waren? Overigens kun je nu al - als je via 'Wat is er nieuw' berichten bekijkt - de berichten uit de Hangpplek die je niet aanstaan makkelijk herkennen en overslaan...
 
[ironie] En een filter voor zeurtopics, een filter voor klaagtopics en ook .. ehm, wil ik geen topics zien waarin iemand negatief doet over iets.

En dan beginnen we een muggenzifttopic om het gemis op te vullen.[/ironie]

Toch maar niet. Eens met rodeon:
...als je via 'Wat is er nieuw' berichten bekijkt - de berichten uit de Hangpplek die je niet aanstaan makkelijk herkennen en overslaan.

Kleine moeite lijkt me. En het is juist de charme van een forum dat er on-topic gesprekken en off-topic gesprekken een plekkie hebben. Voor ieder wat wils.
 

DeletedUser234

Guest
ik zou liever de optie (in elk forum) hebben om een topic niet langer te zien… en was dat niet waar jullie naar op zoek waren?
mee eens, ik ook, maar die optie is er blijkbaar niet en dit kan DonFrank ons wel bieden. Alles beter dan niks, om het op te lossen.

En het is juist de charme van een forum dat er on-topic gesprekken en off-topic gesprekken een plekkie hebben. Voor ieder wat wils.
Daar ben ik het niet mee eens, je hebt fora per onderwerp en als het niet Elvenar gerelateerd is dan hoort het helemaal hier niet thuis, vind ik.

Als je een forumspelletje wil spelen dat niks te maken heeft met Elvenar, dan ga je gewoon naar een speciaal forum, met een heel topic vol forumspelletjes. Ik zou het heel anders vinden als de spelletjes Elvenar-gerelateerd zijn!

Off-topic wordt op andere fora ook vaak gebruikt voor topics die niet passen onder 1 vd subforums, maar wat wel degelijk nog te maken heeft met het onderwerp vh hoofdforum zelf.
 

DeletedUser2578

Guest
Er zouden ook interessantere dingen in de Hangplek terecht kunnen komen, die zijn dan ook verborgen…
Ben het met je eens Rodeon. De off-topic vind ik een onderdeel van het Forum en zou liever ook de nieuwe berichten van het off-topic willen blijven zien. Spelers die de hangplekken berichten niet willen zien kunnen ze overslaan, ieder heeft een keuze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3597

Guest
+1. Hoewel ik het zelf graag allemaal blijf volgen begrijp ik heel goed dat er mensen zijn die in ieder geval de mogelijkheid willen hebben om sommige topics niet bij hun nieuwe berichten te zien.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Peiling aangemaakt. Let op: Dit gaat over het idee om alle topic's uit het forumdeel "Handplek" in het "Wat is er nieuw?" gedeelte te verbergen, voor iedereen. Het is technisch niet mogelijk om dit voor specifieke topic's in te stellen of enkel bij bepaalde personen. Het is dus óf alles eruit voor iedereen, óf niks eruit voor iedereen.
 

Deleted User - 370874

Guest
Was de bedoeling met me persoonlijk account te stemmen, en kan het helaas niet terugtrekken.

Heb voor gestemd,

Reden is dat er maar een aantal (5)"nieuwe" berichten op het openingsscherm passen.
deze worden nu vaak gevuld met woordenkettingspel, nederlands vs belgie en klaagmuur uit de hangplek. dan blijven er dus maar 2 over en de rest verdwijnt in de achtergrond. In het verleden was er maar 1 z'n topic en werd dus ook maar 1 plek ingenomen, het is dan ook niet verwonderlijk dat juist nu met 3 topics deze vraag komt bovendrijven.
Het zijn de niet elvenar gerelateerde topics maar juist deze 3 die daardoor de meest prominente plekken innemen, ipv interessante discussies.
Er zijn veel "meelezende gebruikers"die dat stukje van het forum als primare informatiebron gebruiken (net als die feeds in facebook) en daardoor veel informatie missen.

Dat is jammer,
Natuurlijk is het leuk dat voor zij die het gebruiken deze topics bestaan, en ze worden zeer actief gebruikt door een aantal leden die er veel plezier in heben, dus goed dat ze besteen maar het is wel jammer dat met 3 van deze topics de rest niet langer op de voorpagina zichtbaar is en daardoor dus ook minder spelers deze topics zien incl de kans om er op te reageren.

Vanuit dat standpunt stem ik persoonlijk dan ook voor. omdat hierdoor de 5 meest gerelateerde elvenar berichten altijd een plekje hebben op de voorgrond.
 
ik zou het persoonlijk leuk vinden om deze te kunnen uitschakelen zoals de OP vraagt.
Ik heb er ook geen probleem mee dat ik daarmee ALLE topics uitschakel.
Ik heb er wel iets voor tegen dat dit voor IEDEREEN is, daarom heb ik mijn pro stem veranderd in een tegenstem. Ik wil niet dat mijn persoonlijke voorkeur, anderen kan beinvloeden.

Volgens mij gebruiken velen die woordenketting, nederland vs belgie enzo enkel om aan posts te komen die dan meetellen in hun status.
Als we nu deze topics eens zouden opkuisen en de eerste 80% van die posts zouden verwijderen. Dan zou dit al geen motivatie meer kunnen zijn, en dan wordt er misschien ook minder gepost. (behalve door diegene die dat echt leuk vinden)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Volgens mij gebruiken velen die woordenketting, nederland vs belgie enzo enkel om aan posts te komen die dan meetellen in hun status.
Als we nu deze topics eens zouden opkuisen en de eerste 80% van die posts zouden verwijderen. Dan zou dit al geen motivatie meer kunnen zijn, en dan wordt er misschien ook minder gepost. (behalve door diegene die dat echt leuk vinden)
De berichtenteller staat uit voor berichten in de Hangplek, dus berichten daar tellen niet meer voor het aantal geplaatste berichten dat bij een gebruiker vermeld staat.
 

DeletedUser2989

Guest
@DonFrank, ik kom alle berichten van de hangplek continu tegen in 'wat is nieuw' terwijl ik de nieuwswaarde ervan niet kan bedenken. De 'polls' daarentegen mis ik regelmatig omdat deze in ieder geval voor mij weinig zichtbaar zijn. De polls vind ik net wat interessanter dan de hangplek items en zou deze graag wat zichtbaarder willen hebben op de hoofdpagina.
 

DeletedUser2578

Guest
Wie is het met me eens en zou deze optie die Frank voorstelt ook willen????
Ik ben het niet eens en heb tegen gestemd omdat ik de off-topic ook een onderdeel van het Forum vind en alle nieuwe berichten van alle topics kun je zien op 2 plekken, bij: "Wat is er nieuw" en bij "Laatste berichten".
 
Bovenaan