• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vakantiemodus

Ik las dit topic toevallig op beta en zou het hier ook graag ter sprake willen brengen.
Ik zou graag voorstellen voor als iemand een tijdje op vakantie is dat je je stad in de vakantiemodus kan zetten.
Dan zou verval niet van je goederen of andere voorraden kunnen worden afgetrokken.
Simpelweg je bevriest je stad dan voor een tijdje omdat je toevallig niet online kan komen omdat er geen wifi of internet is.
Denk aan een cruise op zee of zo iets.
Je zou dan kunnen bedenken dat je daar een x aantal dia voor moet betalen voor een bepaalde periode.
Die periode zou dan wel minimaal voor 2 week moeten zijn tot aan een max van bijv. 2 maand.
Burenhulp zou die speler dan wel kunnen ontvangen om andere spelers daarmee niet te duperen en voor de rest staat die stad dan gewoon een bepaalde tijd stil.
Zodra in de vakantiemodus staan dus ook alle produkties stil dus ook je afgrond met muntjes kan dan niks maken.
Kan een speler rustig vakantie houden zonder zich zorgen te maken over afname verval.
Soms hebben spelers ook gewoon even 3 weken rust nodig en even niet met spel bezig willen zijn omdat dagelijks online best wel wat vergt van iemand.
Log je toch in binnen de vakantiemodus dan gaat je stad direct van het slot af en ben je de evt. dia die het kost gewoon kwijt.
Je kan een limiet instellen hoe vaak je een vakantiemodus per jaar kan doen met minimaal 2 maand na de vorige keer.
In principe kan dit dus alleen bij spelers die in hoofdstuk 9 boselfen zitten of verder want tot aan hoofdstuk 8 orks heb je nog niet met verval te maken.
 
want tot aan hoofdstuk 8 orks heb je nog niet met verval te maken.
Als je niet in de spiegel kijkt dan, want ik kan me nog wel een beetje verval herinneren tussen hoofdstuk 2 en 3 :p .

Ik vind het idee van een vakantiemodus een dusdanig goed idee dat ik graag even mijn steun wil geven aan de oproep van Yogi.

Is hier ooit aandacht aan gegeven door Inno?
 
Goed idee, maak er (in het daarvoor bestemde topic) een suggestie van en wie weet volgt er dan een poll... en daarna uitvoering??
 
Ik zou graag voorstellen voor als iemand een tijdje op vakantie is dat je je stad in de vakantiemodus kan zetten.
Yogi ik hou er niet van om iemands idee te gijzelen maar rodeon verwijst naar jouw voorstel, is in mijn beleving ook een terechte topic voor Ideeën en suggesties heb je er nog over nagedacht om deze te verplaatsen?

Groeten de zwarte kat ;)
 
Bovenaan