• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Uppen van gebouwen

Ik heb een vraag over uppen van gebouwen.
Heeft iemand het al eens gehad dat de uitbreiding van een gebouw niet gelijk is aan hetzelfde gebouw wat je haast gelijktijdig up? Ik heb het met 2 die ik vlak na elkaar heb geupt. 15 min na elkaar en hebben beide een tijd van 24 uur om te produceren. De een doet wat hij moet doen en staat sind gesteren avond op nog 9 uur te gaan de ander moet er nog 17 uur over doen. Is er iemand die dit ook heeft gehad? Ook als ik te snel met de muis over de huizen ga dan krijg ik niet aan munten wat ik eigelijk zou moeten krijgen. Kan dat aan de snelheid van mijn comp. liggen. Gr. Magic Christiaan (MC)
 
Er zijn een paar redenen dat dit kan gebeuren.
  • Je hebt via burenhulp een boost gekregen op een paar van je werkers en je bent over dat aantal heen gegaan.
  • soms komen de juiste getallen niet goed door, dan kan het helpen om even op het gebouw zelf te klikken.
  • je hebt een versneller/tijd booster gebruikt op 1 gebouw en niet op het andere.
 
Bovenaan