• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

uitruilen of doorgeven van oproepingen

Beste allemaal,

Ik wil graag een idee de Elvenar wereld inschieten. Is het geen idee om oproepingen te kunnen uitruilen of eventueel in de verkoop te gooien, dus eigenlijk een handelsplaats? En misschien kan dit verder uitgebreid worden. Nu heb ik van sommige gebouwen al 3 stuks staan, ruimte is een ding in Elvenar. Dus misschien is dit een oplossing, kleinere spelers kunnen zo ook aan speciale gebouwen komen.

Groetjes, Iefje
 
Dit is al vele keren voorgesteld en ook weer afgeschoten.

Het klinkt heel sympathiek als idee, maar het opent pandora's box als het om oneerlijke voordelen behalen gaat.
Stel je voor dat ik 5 steden speel, en als er dan 1x iets heel goeds voorbij komt dat ik dan all die supergoede items naar mijn hoofdaccount "ruil".
Dan heb ik dus 5x zoveel goeds.

Andere items kan je alleen krijgen als je deze nog niet bezit in je stad of inventaris. maar als ik die steeds weg "ruil". dan kan ik er oneindig veel maken.

En zo zijn er een scala aan problemen dit met dit soort ideeen worden gecreeerd.
 
Bovenaan