• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Uiterlijk stadhuis

Mijn stadhuis op niveau 15 heeft de zelfde uiterlijke vorm als in de wiki beschreven vorm bij niveau 19 . Klopt de wiki niet of geeft mijn stadhuis een verkeerd niveau aan?
 
Niveau van het gebouw staat er (verwarrend) boven, kijk maar op de eerste rij (of de laatste rij natuurlijk).

Screenshot_20200105_112219.png
 
Je kunt het beschouwen als een bug dat het niet precies duidelijk is waar de tekst bij hoort. Geen idee of dat eenvoudig op te lossen is.
 
Ik ben mijn stad op het niveau van de dwergen aan het brengen en keek in de wiki om te zien naar welke vorm en grote ik dan zou gaan. Ik vond het dan ook gek dat dat bij alle gebouwen leek alsof het uiterlijk niet overeen kwam met het niveau aangegeven in de wiki maar toen keek ik nog eens iets beter en zag ik dat het er boven stond, . wel verwarrend. Als dit als een bug gezien kan worden, is dit dan al bekent, dat jij weet? Als het voor mij niet duidelijk is welke tekst er bij welk plaatje hordt , is dat misschien ook voor anderen niet duidelijk of zouden ze zover niet kijken?
 
Als dit als een bug gezien kan worden, is dit dan al bekent, dat jij weet? Als het voor mij niet duidelijk is welke tekst er bij welk plaatje hordt , is dat misschien ook voor anderen niet duidelijk of zouden ze zover niet kijken?
Ik weet niet of dit bekend is. En idd, als jij in verwarring raakt mag je aannemen dat er meer zijn. De meesten zullen echter geen bug report er van maken.

Het is zeker geen bug, eerder een kwestie van wat je gewend bent... een boven- of onderschrift.
En zoals gebruikelijk met dit soort keuzes is 50% erboven en 50% eronder als je in alle publicaties op de wereld gaat kijken :)

Als er een beetje lege ruimte tussen de rijen zou zitten heb je het hele probleem ook niet meer, maar of dat kan weet ik niet.
 
Het is zeker geen bug, eerder een kwestie van wat je gewend bent... een boven- of onderschrift. En als je het eenmaal weet, is het geen issue meer!
Ik weet niet of dit bekend is. En idd, als jij in verwarring raakt mag je aannemen dat er meer zijn. De meesten zullen echter geen bug report er van maken.

En zoals gebruikelijk met dit soort keuzes is 50% erboven en 50% eronder als je in alle publicaties op de wereld gaat kijken :)

Als er een beetje lege ruimte tussen de rijen zou zitten heb je het hele probleem ook niet meer, maar of dat kan weet ik niet.
Daar hebben jullie gelijk in en ik wil er ook geen punt van make . Het viel me gewoon op , meer niet. Het is wel duidelijker als er ruimte tussen zit , zo als jij zegt, AlbertDeWijze,, je ziet dan beter wat bij wat hoort
 

Deleted User - 147694

Guest
Je moet bij de pagina's waar de gebouwen van de verschillende hoofdstukken weergegeven staan heel secuur kijken, de opmaak van de wiki veroorzaakt de onduidelijkheid, ze zijn niet duidelijk van elkaar te onderscheiden, waardoor je snel de verkeerde conclusie trekt.

Het gebruik van een plaatje van een gebouw tussen 2 getallen gedrukt en daarbij geen duidelijk onderscheid tussen de verschillende onderdelen of een duidelijk link tussen de hoofdstuknummers en de bijbehorende gebouwweergave zorgt voor de ruis.
 
Je moet bij de pagina's waar de gebouwen van de verschillende hoofdstukken weergegeven staan heel secuur kijken, de opmaak van de wiki veroorzaakt de onduidelijkheid, ze zijn niet duidelijk van elkaar te onderscheiden, waardoor je snel de verkeerde conclusie trekt.

Het gebruik van een plaatje van een gebouw tussen 2 getallen gedrukt en daarbij geen duidelijk onderscheid tussen de verschillende onderdelen of een duidelijk link tussen de hoofdstuknummers en de bijbehorende gebouwweergave zorgt voor de ruis.
Ja dat blijkt wel ;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Misschien dat @Gimli mogelijkheden heeft om de opbouw hiervan aan te passen, om de leesbaarheid van zulke pagina's te vergroten?
 
Bovenaan