• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig UITBREIDINGEN

DeletedUser142

Guest
Beste mensen,

Ik speel dit spel al jaren, maar wat me steeds opvalt, is dat het een crime is om aan uitbreidingen van je gebied te komen....
Mooie events, en mooie prijzen........, maar daar heb je niks aan als je geen ruimte hebt....
Wellicht kunnen de makers dat via de PRIJZEN regelen, want ik heb gemerkt dat meerdere spelers zich hier aan ergeren

Vr. groetjes
WORF
 
Gaat niet gebeuren, uitbreidingen kun je met dias kopen, het is dus een inkomstenbron voor Inno.
Die gaan ze niet om zeep helpen door uitbreidingen gratis uit te delen.

Als je gratis dias wilt verdienen, ga met je broederschap de toren beklimmen. Als je dat met genoeg broeders en/of zusters doet, dan krijg je borderschap prijzen op vrijdag-avond, en daar zijn bij de eindbazen van een level ook dias te krijgen.

Verder, het is een spel van keuzes, kijk dus gheel goed waar je de ruimte aan besteed, want ruimte is het meest schaarse goed in het spel!
 

Aeva

Chef
Het is juist een van de uitdagingen van de stedenbouw van Elvenar om op zo min mogelijk ruimte zoveel mogelijk te doen. Je kunt ook niet alles neerzetten wat leuk en/of nuttig is. Je moet keuzes maken. Bijvoorbeeld: eventgebouwen blijven vervangen en deze vooral niet upgraden of te lang laten staan (omdat ze zo leuk zijn).
 
Helemaal mee eens... de truc zit vooral in de zelfbeheersing om niet elke cm² vol te bouwen! ;)

Dat lukt niet, elke vierkante milimeter moet benut zijn ;)
Maar als er weer een ras komt is het idd keuzes maken, in dat geval zijn de teleporteerspreuken echt geweldig.
Ik heb nu geen hekel maar aan een nieuw ras, omdat ik niet meer een half jaar bezig ben om me stad te herstellen van het grote sloopwerk.

Gewoon keuzes maken, deel in je inventaris zetten en een hoofdstuk doen, hoofdstuk klaar gebouwen terugzetten en uitbreiden.
In het begin ging het nog in een paar weken was je hersteld maar tegenwoordig hebben we gebouwen die er 1-3 maanden over doen om terug te bouwen, dat werd wel echt een vervelende klus.
 

Aeva

Chef
...en op dat grote vrije stuk grond kunnen in de tussentijd mooi allerlei tijdelijke en extra gebouwen staan die van alles leveren om voorraad mee te maken en lekker veel cultuur... Nieuw gastras, gewoon je veld leeghalen met teleport en de deleteknop.
Of je kunt fijn een BSA spelen met heel veel kleine werkplaatsen of een grote beeldentuin :cool:
 

DeletedUser2578

Guest
Mooie events, en mooie prijzen........, maar daar heb je niks aan als je geen ruimte hebt....
Het is idd. niet leuk als je mooie gebouwen wint en door ruimtegebrek niet kan neerzetten maar blijkt in dit puzzelspel de uitdaging te zijn om een manier te vinden dat voor jou werkt door bijv. keuzes te maken welke gebouw je neerzet, teleporteren van gebouwen of afbreken.
Wellicht kunnen de makers dat via de PRIJZEN regelen
Zonet heb ik het leuke gebouwtje Tovernaasrsbijeenkomst gewonnen met afmetingen van 3x2, dit valt best mee. Het is me opgevallen dat Elvenar de laatste tijd wat kleinere gebouwen in de prijzen heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Zonet heb ik het leuke gebouwtje Tovernaasrsbijeenkomst gewonnen
Inmiddels bij dagopdrachten beland en 5x Tovernaarsbijkomsten binnen. LoL 1x was wel genoeg. Was het maar mogelijk dat we ons gebouwtjes ook op een soort markt konden zetten om ze te ruilen, mss iets voor suggesties/ideeën....:D;)
 
ik wil ook ruimte, maar dit spel zit verkeerd in elkaar, dus wat extra ruimte helpt niemand. Het spel wordt alleen trager.
 

DeletedUser142

Guest
Goede middag Dames en Heren,

Allereerst mijn dank voor al jullie reacties.
Verder ben ik het uiteraard eens met jullie omtrent het maken van de juiste keuzes, het feit dat het een inkomstenbron voor Innogames is, het feit dat je het stadje niet moet volproppen, enz. enz.
Het was slechts een _ wellicht dom_ idee van mij.

Maar we knutselen gewoon lekker door.

Vr. groetjes,
WORF
 
niet bijdehand doen. dat siert niemand.
die oplossingen zijn al gegeven, maar zijn kennelijk te duur.
andere spellen van inno zelf zitten al beter in elkaar dan deze rommel. Ik speel ook alleen nog maar voor de groep en omdat ik al ver ben.
Maar als het toernooi doorgedrukt wordt zoals het nu in beta ge****** wordt, dan kan het maar zo zijn dat ik - net als al meerdere topspelers in beta- ermee ophoud.
 
Bovenaan