• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

tweede fellowship

DeletedUser68

Guest
hierbij gaan wij een tweede fellowship oprichten heeft de ander de voorkeur meld je bij buttbear

wij zoeken graag actieve leden en waar mogelijk Skype voor de groepsoverleg en tactics in de toekomst
graag willen we de special weten zodat we bv niet allemaal marmer hebben

leden lijst tot nu toe
universe special ijzer
mike2910 special marmer
bialadama26 special hout
starlight special hout
graag bij reactie of je bereid bent voor Skype dit met het zicht op de toekomst en je special noteren
 

DeletedUser

Guest
Is het niet handiger als die twee fuseren?
Veel succes iig ;)
 

DeletedUser

Guest
mike2910 en Universal hebben het idee opgepakt om deze Broederschap: Elvenbank op te richten
Wij hebben inmiddels een aantal spelers die bij elkaar liggen en gaan actief leden werven.
Spelers die dit lezen en in onze regio liggen kunnen zich ook aanmelden via mail ingame.
mvg, Universal.
 

DeletedUser59

Guest
plakke-plakker en ik zijn in ieder geval geinteresseerd om hier te gaan helpen, heb je toevallig al wat meer leden weten te werven mike? Het zal denk ik niet lang meer duren voordat broederschappen beginnen.

Mijn bonussen: Marmer - Kristal - Elixer
plakke-plakker: Hout - Boekrollen - Toverstof

Ben geen fan van Skype, zal wat mij betreft via het spel zelf goed kunnen (vooral zodra de chat er is).
 

DeletedUser68

Guest
we hebben zeker meer leden en zeer goede handelaars aanwezig voor onze klik hobby
denk ook niet dat jij de skype nodig hebt je kent de handel al lol en de chat zal niet lang duren
de gildechat komt als eerste heb ik vernomen
nu zoeken we iemand die edelsteen heeft
 

DeletedUser68

Guest
Bij deze hoeft skype niet meer omdat er op de test server al een gilde chat heeft
wat wij nu willen is actieve leden en een paar die straks edelsteen hebben
 

DeletedUser

Guest
Aangezien er in mijn buurt bijna geen actieve leden aanwezig zijn, zou het erg fijn zijn als ik me bij deze broederschap kan aansluiten, zodra de formatie klaar is.

Op het moment slechts in de top 600, maar ben in een redelijk snelle groei.
De bonussen die ik zal verkrijgen zijn: Hout - Zijde - Toverstof
 

DeletedUser59

Guest
Ik geloof dat er nog 2 of 3 plekken vrij zijn (zodra huidige uitnodigingen zijn aangenomen). Het is aan mike om te beslissen, maar als het goed is krijg je binnenkort ook een uitnodiging.

Er is ook al sprake van een 2e gilde opstarten (door de vele aanmeldingen ingame), dus maak je in ieder geval geen zorgen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik had Mike al gecontacteerd in game en u kan beter mensen gebruiken die al wat verder in het spel zijn, en wie edelstenen als bonus zullen hebben.

Verder was ik gewoon erg laat bij de aanmelding op het forum, niks aan te doen, ik kon het op zijn minst even proberen. Ik weet zeker dat de Elvenbank nog lang zal bestaan, ik wens jullie veel plezier in de broederschap, en dat het maar een grote mag blijven ;)
 

DeletedUser69

Guest
hierbij gaan wij een tweede fellowship oprichten heeft de ander de voorkeur meld je bij buttbear

wij zoeken graag actieve leden en waar mogelijk Skype voor de groepsoverleg en tactics in de toekomst
graag willen we de special weten zodat we bv niet allemaal marmer hebben

leden lijst tot nu toe
universe special ijzer
mike2910 special marmer
bialadama26 special hout

graag bij reactie of je bereid bent voor Skype dit met het zicht op de toekomst en je special noteren
 

DeletedUser

Guest
Hallo ik wil graag een broederschap joinen. Kunnen jullie nog iemand gebruiken?

Greets HellmondAngel
 
Bovenaan