• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Tovenaars en draken

Ik heb het hoofdstuk Tovenaars en draken afgemaakt. Kan ik nu het wijsheidsplein en de faculteiten verkopen?
Graag hoor ik van iemand wat ik moet doen, het is een hoop ruimte wat er ingenomen wordt.
Alvast bedankt.
 
Je kan na elk hoofdstuk je gastrasfabrieken verkopen. zolang er maar geen onderzoeken openstaan die nog gastrasgoederen nodig hebben.
 
Als je even op elvengems zoekt, kan je alle hoofd opdrachten voor elk hoofdstuk opzoeken. Wanneer je in het hoofdstuk na de tovenaars en draken nog ziet dat je de portaal nodig hebt, zou ik hem niet verwijderen
 
Eens je door het hoofdstuk bent heb je het de gebouwen niet meer nodig. Er kan daar wel nog ergens een opdracht tussen zitten die dia 's opbrengt, dus zou even je opdrachten doorlopen voordat je afbreekt. Opdrachten die je niet de moeite vindt kan je ev. annuleren.
 
Zit zelf ook in tovenaars en draken. Ai ai ai wat een oppervlak vragen die lui. Op je op te beuren, schijnt dat latere hoofdstukken nog veeleisender zijn. oO

Zelf ook maar even uitgezocht wanneer ik wat gebouwen kan verwijderen. Via Elvenar Sorcerers & Dragons Chapter Guide (gamersgemsofknowledge.com) kan je achterhalen waar de bottlenecks zitten en wanneer je geen productie meer nodig zou hebben.

Via Story Quests – Guest Races – Elvenar Gems of Knowledge (elvengems.com) kan je de volgorde van de quests achterhalen.

Quest 32 van Dean Durcu vraagt om een lvl 4 campus en quest 33 van Dean Durcu is die quest waarbij je 3 x 4 faculteiten moet hebben. Dus dan is dit gastras op zijn grootst qua oppervlakte.

Dan heb je nog Quest 39 waarbij je 1000 alchemie voor esoteristen, 1000 alchemie voor dodenbezweerders en 1000 alchemie voor alchemisten moet maken. Die lijkt mij via portaalwinst spreuken af te ronden. Daarna zou je denk ik best eens een sommetje kunnen maken hoeveel langer je de faculteiten nog nodig hebt voor alle nodige onderzoeken tot en met Oude wonderen van de tovenaars en draken. In theorie kan dat al nadat je met quest 33 klaar bent, maar dan heb je wel heel veel portaalwinst spreuken nodig.
 
Bovenaan