• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toren

DeletedUser862

Guest
Ik heb dit al vaker aan gekaart maar ik kom in de toren nooit verder dan een bepaald level. Niet met goederen en niet met vechtende mannetjes en vrouwtjes. Hoeveel je er ook van hebt maakt niet uit. Kunnen jullie dat oplossen?
 

DeletedUser4585

Guest
Je hoeft ook niet de top te bereiken hoor, dat kost ontzettend veel. :rolleyes:
Is een kwestie van de juiste troepen kiezen en als het daar niet meer mee lukt dan overschakelen naar onderhandelen. Soms heb je meerdere pogingen nodig om een kist te kunnen openen, dan zit het gewoon tegen. Op YouTube kan je ook wat videos vinden met tips bv. Diplomacy in the Spire of Eternity.
 
Wat zeker helpt met de toren is dat je ook beschikt over de juiste wonderen als je veel vecht.
Verder helpen combatgebouwtjes en als je over de vuurfeniks beschikt.
Met toernooi zet je ze ook in, dan zolang ze houdbaar zijn je die ook met de toren kan gebruiken.
Zou sowieso toren en toernooi heel goed samen combineren.
Toren levert veel tijdsboosters en versneller op. Met die versnellers veel hamer instants in MA maken zodat je met je kazerne en evt. spreuk op bruine beer versneld extra troepen kan maken door tijdboosters in te zetten.
 

DeletedUser2578

Guest
Verder helpen combatgebouwtjes en als je over de vuurfeniks beschikt.
Met toernooi zet je ze ook in, dan zolang ze houdbaar zijn je die ook met de toren kan gebruiken.
Zou sowieso toren en toernooi heel goed samen combineren.
Toren levert veel tijdsboosters en versneller op. Met die versnellers veel hamer instants in MA maken zodat je met je kazerne en evt. spreuk op bruine beer versneld extra troepen kan maken door tijdboosters in te zetten.
Goeie tips! Ik vergeet steeds de combatgebouwtjes te gebruiken, moet ik maar weer eens doen!
 
Ik heb dit al vaker aan gekaart maar ik kom in de toren nooit verder dan een bepaald level. Niet met goederen en niet met vechtende mannetjes en vrouwtjes. Hoeveel je er ook van hebt maakt niet uit. Kunnen jullie dat oplossen?

Ik heb het filmpje bekeken van mist en kan me daar redelijk in vinden op 1 punt na.
ipv een extra beurt kopen kan je ook kiezen om het nogmaals te proberen, zelf gebruik ik maar 50-100 diamanten.

Dat gezegd begint het vraagstuk bij waarom loop je vast op onderhandelen?
Welke goederen zijn bv een probleem, het is een beetje een kwestie van je stad optimaliseren en steeds de zwakste schakel op te lossen.
 
Bovenaan