• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Toren slaat vast met onderhandelen

Spelversie: __ v1.149.2-(bd77bde) - html5 (2022-03-17 11:31)
Spelwereld: __ Arendyll
Flash of HTML5: __ HTML
Flash Speler versie: __
Spelersnaam: __ Elvennaam
Mensen of Elfen: __ Elfen

Browser + versie: __ Google Chrome Versie 99.0.4844.82 (Officiële build) (64-bits)
Besturingssysteem: __ Windows 10
Schermresolutie: __ 1920 x 1080 (aanbevolen)

Reproduceerbaarheid: _1_/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Titel van de Opdracht: __ (indien van toepassing)

Huidige Situatie:
__ Al verschillende kistjes kunnen openen na onderhandelen, alleen nu slaat hij vast in de 3e ronde van het onderhandelen.
__ Ik bied de laatste goederen aan en klik op aanbieden. Vervolgens gebeurt er niks.
- Als ik er nu uit ga, dan ben ik al die goederen kwijt. Heb dit inmiddels ook via support ingame gemeldt.

Verwachte Situatie:
__ Dat hij doorschiet na op aanbieden te hebben geklikt.
__ Of dat ik er uit ga en de goederen terug krijg om het opnieuw te proberen. Kan het systeem niet de hele tijd aan laten staan.

Reproductiestappen
1.
__ Open de toren.
2. __ Klik op een kistje.
3. __ Bied goederen aan, t/m ronde 3.
4. __ Bied in de 3e ronde goederen aan en klik op aanbieden.
5. __ Er gebeurt niks.
 

Bijlagen

  • Fout.jpg
    Fout.jpg
    432,4 KB · Weergaven: 54
tis lang geleden, maar heb dit ook al gehad vroeger. Er zit niet anders op dan te herstarten, en dan laat het spel je je onderhandelingen verder doen.

(Het gebeurd zo weinig dat de mods het niet kunnen reproduceren, en daarom niet gefixt raakt)
 
Bovenaan