• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Topic kunnen verwijderen of titel aanpassen

Heb laatst een nieuwe topic aangemaakt in broederschap vraagt spelers.
Kan wel de tekst in het topic aanpassen maar niet de tekst van de topic zelf.
Restte mij maar 1 ding en dat was dus een nieuw topic plaatsen.
Wat doet Inno ze gaan beide topics samenvoegen en dan ook nog eens onder de oude kop waar ik dus helemaal geen belang bij heb.
En dat doen ze ook nog eens ongevraagd.
Via een omweg moet ik aan hun vragen of de topic verwijderd kan worden of een andere koptekst omdat zelf doen onmogelijk is.
Kan dit nu echt niet anders. Vind dit gewoon misselijk makend en al helemaal omdat er niks aan mij gevraagd word.
Staan soms wel topics waar al 2 jaar geen reactie op geweest is en daar doen ze helemaal niks mee.
Ik zie het een beetje als dat ik 2 auto's heb en bij dezelfde maatschappij heb verzekerd. Zegt die maatschappij toch ook niet je hebt er 2 dus je mag alleen maar in die rijden en die ander doe je dan maar weg.
 

Aeva

Chef
Ben het met je eens.
Maar ja. De ene moderator wijzigt zo min mogelijk en de andere juist heel veel. Doe je niets aan. Het is tenslotte mensenwerk.
 
Kom Yogi, niet onmiddellijk gaan lopen klagen. Het is ongetwijfeld een goed bedoelde actie geweest die even het verkeerde effect had omdat niet helemaal duidelijk was wat je probeerde te doen en waarom je een gekke omweg had gekozen.

Volgens mij zou in onderling overleg met de forum-mods en/of de CM eens gekeken moeten worden of er niet een werkwijze af te spreken is die voor alle partijen goed werkbaar is.
Dat kan dan in een stickie post bovenaan vastgelegd worden.

Wat opties:
- Maak topic title editbaar voor OP (=schrijver 1e bericht in een topic)
- Spreek vaste titel af (bijv naam BS)
- Moderator mag oude post verwijderen als er een nieuwe gemaakt wordt voor hetzelfde BS
- OP mag het topic in zijn geheel weggooien
- Topics zijn niet meer te wijzigen na bijv 1 dag (ie je moet steeds nieuwe topics maken)
- Je kunt sommige acties aanvragen via een bepaalde weg.

En er zijn vast nog wel meer, en wellicht betere opties.
Niet alle opties hierboven zijn mogelijk (beperkingen in de forum software, en tijd van moderators vermoed ik), maar het lijkt me dat hier uit te komen is.
 

Deleted User - 370874

Guest
Je kan ons altijd een berichtje sturen met een verzoek om de titel aan te passen.
Wij zijn de beroerdste niet om het voor je aan te passen.
Verwijderen kan enkel als jij de enige bent die er iets heeft gepost.

Spelers maken meldingen van dubbelposts, zeker bij bijvoorbeeld broederschap zoekt spelers is dit een heet hangijzer.
Meerdere broederschappen zoeken spelers, en als op pagina / binnen een paar posts meerdere posts van dezelfde broederschap staan wringt dat met andere broederschappen die ook spelers zoeken.

Soms sluiten we dubbelposts met een verwijzing en soms zullen wij ze samenvoegen.
In het geval van broederschap zoekt spelers zal het een samenvoeging zijn gezien er anders nog steeds 2 posts zijn, en met een verwijzing komt dat topic ook nog eens bovenaan staan terwijl dit juist de klacht was van spelers.
Verwijderen zonder verzoek doen we niet snel, tenzij er een goede reden voor is.

Natuurlijk gaan wij nooit topicstarters om toestemming of verheldering vragen voor acties.
Het is aan spelers om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties niet ontstaan.
 
Bovenaan