• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toernooien in de app

DeletedUser3381

Guest
Laat ik voorop stellen dat ik ontzettend content ben met het feit dat toernooien in de app beschikbaar zijn, maar er is iets wat me mateloos irriteert. Namelijk het feit dat je je wereldkaart na afronden van een provincie naar de openstaande provincie met het hoogste cijfer schiet.

Als voorbeeld ter verduidelijking:

Op dag 1 voltooi je provincie 1 t/m 8.
Op dag 2 rond je provincie 1 opnieuw af en je wereldkaart schiet naar provincie 9. Hierna moet je naar het scherm om de ranglijst te bekijken, naar het 2e tabje, daar kies je provincie 2, deze voltooi je en je wereldkaart schiet weer naar 9. and so on.

Als ik me niet vergis spelen de meeste spelers gewoonlijk een x aantal van de beschikbare provincies uit en stoppen op het punt waar zij dit te duur of onhaalbaar vinden worden. Het zou dan ook logischer zijn als de wereldkaart i.p.v. naar de provincie met het hoogste cijfer, naar de volgende provincie in rij schiet. Ik bedoel daarmee dus telkens van 1 naar 2 naar 3 etc, ongeacht of provincie 8, 10 of 12 ook nog openstaat voor die dag.

Voordelen:

Een stuk minder geklik en een logischere volgorde.

Nadelen:

Het werk om dit aan te passen zal wel meevallen, dus ik zie geen nadelen. Schijnbaar is het nu gebaseerd op het aantal behaalde sterren in een toernooiprovincie, het zou gebaseerd moeten zijn op de laatst voltooide provincie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3236

Guest
mee eens. Het is raar dat je naar provincie 17 springt nadat je net provincie 1 hebt gedaan.
 
Bovenaan