Als solist (19e kistje
? ) heb je ook al te maken met de keuze wanneer zet je wat in.
Omdat de prijzen die te behalen zijn in een toernooi goed te achterhalen zijn is het voor mij puur het "spelplezier" wanneer ik ervoor kies om te kijken hoever ik nu eens kan komen en dan ben ik zeker nog afhankelijk van de hoeveelheid bonussen die ik uit de MA heb kunnen halen.
Want als ik voor "slechts" 1 restoratie wil gaan dan moet ik nog steeds 25+ provincies/gevechten afronden en zonder enige vorm van toevoegen van dierenvoeding op de vuurkanarie wat extra levenspunten en slag/vuur kracht verhoging voor de troepen zijn de kosten dan al te hoog.
Omdat ik ook elke week de toren tot het eind haal ben ik altijd wel aan het voeren en bonussen plaatsen en merk ik dat een overschot aan extra bonussen vaak niet snel genoeg oploopt om echt een verschil te kunnen maken in het toernooi.
welk tactiek kiezen jullie het meeste voor?
Ik kies ervoor om te kijken hoever ik met de huidige bonussen die ik op dat moment heb in het toernooi kom met automatische gevechten en wanneer het omslagpunt kom dat ik wel manueel moet gaan vechten omdat ik anders de gevechten niet win.
Op dat moment krijg je een goed beeld wat je verliezen gaan zijn om resultaat te behalen en of het zin heeft om het archief nog wat verder aan te spreken of om nog maar eens koffie te gaan zetten.