• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toernooi mobiele versie

DeletedUser990

Guest
Bij de mobiele versie (wordt het niet eens tijd dat we 1 Topic krijgen voor mobiel) springt hij door naar de hoogste provincie.
Ik speel dus hooguit 6 provincies, maar bij het behalen van de overwinning van de 1e provincie van de 2e ronde springt hij meteen naar provincie 7.
Dat gaat dus hele 2 ronde zo door.
Waarom niet gewoon 1 provincie naar beneden?
 
dat is helaas al zo tijdens de introductie, hij springt hier standaard naar prov 21 :( ik moet dus verplicht werken met de prov lijst
 

DeletedUser990

Guest
Wat jammer dat de mobiele versie zo met de franse slag gemaakt wordt.
Oh zeker er zijn ook paar goede dingen zoals burenhulp (jammer geen kistjes) de handelaar.
Maar zoals toernooi roepen hoera je kan maar het is niet klaar!
Verder kan je in de kazerne alleen hele troepen maken, met dit evenment maak paar strijdtroepen, meteen hele troep maken.
De oude wonderen weet je niet precies wat het doet. Ja als je gebouwd hebt dan zie je het pas.
Nog steeds geen berichten kunnen ontvangen.
Het wordt echt gemaakt om overdag tijdens koffie-,lunchpauze even fabrieken werkplaatsen aan te zetten en burenhulp te geven.
 

DeletedUser3381

Guest
Bij de mobiele versie (wordt het niet eens tijd dat we 1 Topic krijgen voor mobiel) springt hij door naar de hoogste provincie.
Ik speel dus hooguit 6 provincies, maar bij het behalen van de overwinning van de 1e provincie van de 2e ronde springt hij meteen naar provincie 7.
Dat gaat dus hele 2 ronde zo door.
Waarom niet gewoon 1 provincie naar beneden?

Ik heb hier enige tijd geleden al een topic over gemaakt ;)

https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/toernooien-in-de-app.5725/
 
Bovenaan