• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toernooi: Broederschappen rang en progressie

@CrazyWizard ik zeg het maar even in elvenar hebben we broederschappen want je zegt meerdere malen gilde zowel op het forum als op je site ik denk dat je even heel veel FOE hebt gespeeld mischien kan je dit aanpassen naar broederschap anders wordt het mischien verwarrend voor sommige spelers

Ja na een jaar gooi ik ze nog steeds door elkaar. maar niets met FoE te maken hoor, meer met nou ja, elk ander spel, nog nooit een spel gehad met "broederschappen".

@Lionell @Lord Jirre
De titel kan ik niet veranderen
 
Ja na een jaar gooi ik ze nog steeds door elkaar. maar niets met FoE te maken hoor, meer met nou ja, elk ander spel, nog nooit een spel gehad met "broederschappen".

Zelfs Timon die met de naam fellowships (broederschappen) is afgekomen, zegt nog steeds guilds in zijn facebook sessies :D
 
Sorry voor de late reactie voor de nieuwe aanmelders, ik had me email vergeten in te stellen op me nieuwe telefoon, dus het was heerlijk rustig ;)

Broederschap de Quest is toegevoegd incl de data van deze week.
Broederschap Undercover Angels is voorbereid, en is nu wachten op de eerste data.

Beide broederschappen alvast veel plezier en succes in de toernooien gewenst.
 

DeletedUser472

Guest
mischien een idee om het gedeelte weg te halen voor de toernooi update waar blauwdrukken makkelijker werden want nu zie je bij de grafiek opeens een enorme daling bij totaal aantal punten dat je hebt gehaald en persoonlijk vind ik dat ook minder mooi en minder overzichtelijk
btw arendyll had bij het toernooi dat leeg stond 20597 punten gehaald
 
Zal er voor volgende week een keer naar kijken. die hoge scores (antieke) zien er idd niet echt uit.

Gefeliciteerd aan allen die een mooi toernooi hebben gehad met hun resultaten en prijzen

Vandaag ben ik een dagje weg, dus ik gooi de bekende resultaten vast online.
The Quest zal ik later updaten zodra ik de gegevens heb gehad van deze gilde.

Iedereen geniet van de zonnige (BBQ) dag
 
mischien een idee om het gedeelte weg te halen voor de toernooi update waar blauwdrukken makkelijker werden want nu zie je bij de grafiek opeens een enorme daling bij totaal aantal punten dat je hebt gehaald en persoonlijk vind ik dat ook minder mooi en minder overzichtelijk
btw arendyll had bij het toernooi dat leeg stond 20597 punten gehaald

Dit deel is nu weggehaald, het is nog wel te vinden in de data van cyclus 2, maar in cyclus 3 is nu alleen nog maar gerekend vanaf week 11 (eerste broederschapstoernooi nieuwe stijl)

Ik had de gegevens snel binnen deze week dus de website is al geupdate naar deze week, helaas nog geen nieuwe aanmeldingen gehad.
Ik zie wel dat er weer een nieuw broederschap hele mooie resultaten behaalt, deze week van 8 kistjes naar 9, nog 1 te gaan :)
 
Duidelijk te zien dat het zowel vakantietijd is als dat dit een heel moeilijk toernooi was.

Website is weer up to date, zal later nog een updatetje doen als The Quest de waarden heeft ingevuld.
 
zal eenmalig een dag worden uitgesteld tot maandag, heel misschien dat ik vanavond nog tijd heb, ff snel me spelletje resetten en er dan weer vandoor. me bedje was heerlijk gisterenavond en vanochtend. dus helaas geen tijd.
 

DeletedUser

Guest
Waar kan ik vinden wat het volgende toernooi is aub? Ik bedoel voor welke bonus..
 

DeletedUser2316

Guest
Waar kan ik vinden wat het volgende toernooi is aub? Ik bedoel voor welke bonus..
Laat jouw muis zweven boven de "Tent"-knop onderaan het scherm in de Wereldkaart. Daar zie je de relikwie, die gewonnen kan worden in het eerstvolgende toernooi (in dit geval Elixer). Je ziet ook meteen wanneer het toernooi gaat beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laat jouw muis zweven boven de "Tent"-knop onderaan het scherm in de Wereldkaart. Daar zie je de relikwie, die gewonnen kan worden in het eerstvolgende toernooi (in dit geval Elixer). Je ziet ook meteen wanneer het toernooi gaat beginnen.
Dankjewel!!
 
Bovenaan