• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toernooi: afkopen elke keer duurder

Ik heb geen exacte cijfers bijgehouden, maar krijg de indruk dat de prijs om een toernooigevecht af te kopen stijgt naarmate je hogere afkoopbedragen hebt geaccepteerd in een vorig toernooi. De tweede ronde lijkt dit toernooi al snel hoeveelheden t3 goederen te vragen die ik me herinner van verderafgelegen provincies in ronde 2 van vorig toernooi. Heeft iemand hier meer info over?
 
De kosten in het toernooi zijn afhankelijk ban je troepengroote, als die groter wordt(onderzoek afgerond) dus stijgen ook de kosten.
 

DeletedUser3597

Guest
Loop hier ook keihard tegenaan. In 3 hoofdstukken tijd zijn de kosten voor afkopen van toernooien 3x zo hoog geworden, en vechten wordt ook steeds lastiger. Iemand tips hiervoor of moet je het maar accepteren dat als je verder in het spel komt dat je minder ver kunt komen in het toernooi?
 
Loop hier ook keihard tegenaan. In 3 hoofdstukken tijd zijn de kosten voor afkopen van toernooien 3x zo hoog geworden, en vechten wordt ook steeds lastiger. Iemand tips hiervoor of moet je het maar accepteren dat als je verder in het spel komt dat je minder ver kunt komen in het toernooi?
Duurder om af te kopen: ja,
Moeilijker vechten: nee (wel met behulp van websites als die van CrazyWizzard en Elvengems)
 

DeletedUser3597

Guest
Dank voor je reactie! Verplicht vechten dus als je hierin vooruit wilt komen. Tijd om mn stad anders in te richten denk ik
 
Bovenaan