• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuw toch nog dubbele namen in burenhulp lijst

Spelversie: _v1.149.2-(bd77bde) - html5 (2022-03-17 11:31)
Spelersnaam: _Bor de Wolf 1965
Mensen of Elfen: _Elf

Browser + versie: _Firefox 98.0.1 (64 bits)
Besturingssysteem: _win10
Schermresolutie: _1920x1200 vaak op 80% zoom.

Reproduceerbaarheid: _5/5

Titel van de Opdracht: __ (indien van toepassing)

Huidige Situatie:
Volgens de update zou de burenhulp lijst nog maar 1x de naam van een hulp bieder bevatten.
Op dit moment heb ik 1 persoon 4x in de lijst staan

Verwachte Situatie:
Geen dubbele namen in de hulp gekregen lijst en daardoor een kortere burenhulp lijst.

Reproductiestappen
  1. Ga naar de bel voor de notificatie lijst.
  2. Controleer handmatig op dubbele namen.
 
Wellicht hebben ze gekozen om dubbele namen de komende 5 dagen uiit te faseren?
Anders zou je wellicht weer begonnen zijn met een lege burenhulplijst, en dat lijkt me de minder plezante optie.
 
Als ze net zoals op Beta de dubbele namen van hulp verleners tot alleen de meest recente hulp zouden terug brengen. Dan zou mijn lijst van tussen de 40 en 60 pagina's terug vallen naar ergens in de 20. En dat zou ik dan helemaal niet erg vinden.
Ook als ik 1x al mijn ontdekte buren zou moeten helpen om de lijst weer op te bouwen zou ik zelfs geen probleem mee hebben.
Het eind doel is namenlijk dat alle dubbele vermeldingen in die burenhulp lijst verdwijnen an dat zou vanaf vandaag gebeuren.
 
Ik hou ook wel van kortere lijstjes, had zelf al een paar jaar geleden een keer verzonnen dat de notificaties anders zouden kunnen.

Ook als ik 1x al mijn ontdekte buren zou moeten helpen om de lijst weer op te bouwen zou ik zelfs geen probleem mee hebben.
Het punt voor Inno is dat 98% van de spelers nooit het forum leest, en nog nooit van beta gehoord heeft. Als Inno de burenhulp lijst schoonveegt wordt support overstelpt met tickets "help al mijn burenhulp is weg!".
Dus ik kan best begrijpen dat ze dat wat voorzichtiger aanpakken.

Maar geef het een paar dagen, waarschijnlijk is het probleem dan verdampt.
 
Bovenaan