• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gevechten: tip voor vechten (mensen)

DeletedUser472

Guest
upload_2015-12-23_12-10-5.png


ridder zou ik paladijn gebruiken priester en boogschutters zijn wel super effectief alleen geven bij de tegenstanders maar iets van 20 % schade en dan zijn ze al bij jouw en doden ze jouw in een klap paladijn is nog iets fijner daarvoor want ook super effectief

dodenbezweerder had ik een fout ik zou daar cerberus gebruiken is snel dus doodt je makelijk of paladijn want die is niet super effectief

hopelijk vinden jullie het fijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mooi overzicht, ik zal het ook eens gaan proberen, mis alleen nog de ridder, die ik vaak met de paladijn doe en de golem, die nog steeds heeeeeel moeilijk is. Welke tips hebben jullie daar nog voor ( als mens dus)
 

DeletedUser472

Guest
heb het aangepast nu ook ridder erbij en ja ben het met je eens moet je inderdaad paladijn voor gebruiken

voor golem is ook lastig zoals ik heb gezegd zou ik met cerberus proberen zullen wel veel doden vallen maar je wint er wel mee geen ander troep is beter in dat geval
 

DeletedUser66

Guest
Dodenbezweerders nooit met kruisboogschutters doen. Die hebben een 80% verdedigings bonus tegen korte afstand. Gewoon paladijnen gebruiken.
 

DeletedUser7

Guest
Dodenbezweerders doe ik altijd met cereberus. Die zijn zo snel, dan krijgt de dodenbezweerder eigenlijk geen kans om veel schade te doen.
 

DeletedUser314

Guest
Bekijk bijlage 1096

ridder zou ik paladijn gebruiken priester en boogschutters zijn wel super effectief alleen geven bij de tegenstanders maar iets van 20 % schade en dan zijn ze al bij jouw en doden ze jouw in een klap paladijn is nog iets fijner daarvoor want ook super effectief


hopelijk vinden jullie het fijn
als het je helpt leuk me
Dank je voor het overzicht
 

DeletedUser

Guest
Is er toevallig ook een overzicht voor elven, ik heb namelijk nog niet gevochten omdat ik niet precies weet hoe het werkt?
 

DeletedUser472

Guest
ja maar elf-oggo kan geen kwaad die leger eentjes winnen met leger is beter dan geen winnen met leger
 

DeletedUser

Guest
Prima overzichtje lord daniel, wel jammer/vreemd dat dit in off topic staat. Had 't nooit gevonden als iemand me er niet opmerkzaam op had gemaakt. Zelf gebruik ik ook meestal 3 paladijnen en 2 priesters, daar krijg je bijna alles wel mee plat. Enkel tegen dodenbezweerders en golemII's blijft het erg moeilijk, vandaar dat ik die provincies dan meestal koop. Wat betreft kanoniers gebruik ik liever priesters, want cerberii worden al snel gemold door de troepen om de kanoniers heen.
 

DeletedUser7

Guest
't is inderdaad raar dat ie zo lang in 't off-topic forum stond. Heb er blijkbaar nooit echt bij na gedacht. Heb 'm even verplaatst naar de FAQ, waar de rest van de vecht tips ook staat ;)
 
Bovenaan